Renault Clio 1.2 2001 évjáratúk kocsiban menetközben elmegy a fűtés, üzemi hőfoknál?
A kocsi felmelegszik, fújja a meleg levegőt, majd lassan kezd kihűlni és csak a hideget fújja, ilyenkor persze felmegy a hőfokmutató maxra is.2000ezer alatt hallom a csobogást.
Ha lecsavarom a tartály kupakot, kiömlik belőle a szinte langyos víz rengeteg levegővel.Valamikor gondol egyet és újra fűt.Hengerfej csinál ilyet?
Napokban fog szerelőhöz menni, csak szeretnék felkészülni a lehetőségekre, valakinek volt ilyen tapasztalata már?





Levegős az a baja.
Megkell nézni miért.





Szereltem jópárat, D7F motorkód.
2001-es már légtelenítős, a 2000 előtti még magától légtelenít.
De a 2000 előttiek is szerettek hengerfejesek lenni elég sűrűn, vagy a hengerek között égett át, vagy simán beledolgozott a vízkörbe.
Másik hibájuk még, hogy kilukad a fűtőradiátor, amit borzalmas meló kicserélni.
Szét kel bontani az egész műszerfalat, totál csupaszra az egészet, és akkor hozzá lehet férfi.
Nincs még egy ilyen f.s autó, amelyiknél így kell.
Pl a peugeot 206-nál egy röpke fél óra alatt megvan a csere.
(na annak meg más bajai vannak....)





Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!