Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Opel Astra K mennyire megbízható?

Opel Astra K mennyire megbízható?

Figyelt kérdés

Érdekelne róla,hogy milyen motorral érdemes venni,melyikkel van a legkevesebb gond,mennyire szervízigényes maga az autó,alkatrészárak.

Akinek van milyen problémája volt vele?

Illetve esetleges alternatívák 3,5-4 millióig.

Köszönöm.



febr. 17. 13:15
1 2
 11/14 anonim ***** válasza:
55%
Hyundai i30 kia ceed
febr. 18. 06:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/14 anonim ***** válasza:

Jobbnál jobbak...


[link]


"A tizenhat éve bemutatott Kiák és Hyundai-ok 1,4 és 1,6 literes szívó benzinmotorjai igazi kakukktojások a használt piacon. Elsőre jó ötletnek tűnhetnek, mert épp reneszánszát éli a szívó benzinmotor, mi is beleestünk ebbe a csapdába. Az évek során viszont megtanultuk, hogy nem érdemes őket választani, mert kevésbé tartós, bóvli motorok. Ha tippelnem kellene, talán ezekkel volt a legtöbb szavatossági problémánk valaha."


[link]

febr. 18. 08:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/14 anonim ***** válasza:

Nekem ilyen van, első tulaj vagyok, 2018-as.

Két problémám volt vele, mindkettőt garanciában orvosolták. Azóta olajcsere, meg tankolom.

1. Az enyém 1.6 dízel. A vezérműlánc feszítése hidraulikus. Leállítva az olaj visszafolyik és indításkor a laza lánc összevissza csapódva elkezdi a blokk oldalát verni. Szinte mindegyiknél előfordul. Parkolóban induló idegen autóknál is hallom. Nekem garanciában komplett vezérélést cseréltek + beépítették a gyári visszafolyás gátlót. azóta hibátlan.

2. Led-mátrix fényszóró szintszabályozás meghibásodik. Sokszor újrakalibrálták a rendszert, cseréltek vezérlőelektronikát, komplett fényszórót, szintén garanciában, de mindig visszajött a hiba. Végül a sokadik szoftverfrissítés oldotta meg. Évek óta nem volt vele probléma.

Amúgy én szeretem. Számomra kényelemes autó, jól fogyaszt, el lehet benne férni, elég fürge is.

Az alkatrészárak nem filléresek hozzá, tehát nem F Astra szint lesz. De annál többet is nyújt. A fenntartása szerintem átlagos.

Volt ebből még szívó benzin. Erre én azt mondom, hogy valamit valamiért. 2025-ben ne kelljen már lendületből autózni, meg seggberúgni az autót, hogy melóztasson már gyök2-vel gyorsulni. Oké, hogy nincs turbó, kevesebb a hibalehetőség. De 20 évente egy turbó felújítás szerintem belefér. Főleg ma, amikor már egy telefon simán fél milla!

1.4T. Ne ebből van talán a legtöbb. Kezdetben volt vele LSPI gond, de ezt sikeresen kiküszöbölték. Arany középút, bevállalható. Választék is van belőle bőven.

1.6T. Olyan ritka, mint a fehér holló. Nem véletlenül. Jó. 200Le, 300Nm-rel már azért odébb lehet állni egy nem túl nehéz kasznival. Különösebben nem problémás. Nem véletlenül nem nagyon adogatják el őket. Benzinesből én ezt venném.

1.6CDTI dízelek. Na ezekből van többféle teljesítménnyel. Mondjuk én ezt is kimaxolnám a bitrubóssal, 160Le, 350Nm. Gond lehet hogy írtam a vezérléssel. A cseréje garanciaidőn túl zsebbe nyúlós, mert a váltóoldalon van a lánc. A cseréhez mindent is bontani kell. Más motorikus problémáról én nem tudok és nem is tapasztaltam 7 év alatt. Nyilván egy részecskeszűrős dízel nem városi 2-3 km-es szaladgálásra való. De ez alap, márkától, típustól függetlenül.

Ha van konkrét kérdésed, amiben tudok segíteni, szívesen válaszolok.

febr. 18. 18:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/14 anonim ***** válasza:

A franciázóknak: minden alkatrészben benne van a GM logo. Tudtommal a GM semelyik francia autógyártóval nem kooperált. Igen, 2017-ben a márkát eladták, a Stellantis lett a tulaj. Ezzel egy időben a gyártósort nem rombolták le és nem hintették be sóval a helyét. Nem állították le a gyártás. És a GM padlólemezre nem lehetett volna egyik napról a másikra, komoly áttervezés nélkül a Peugeot motorokat egyszerűen adaptálni. A PSA kemény jogdíjat fizetett a GM-nek az utolsó csavarig minden további legyártott darab után. Ezzel együtt maradt ugyanaz a gyártósor, ugyanott, ugyanazokkal a beszállítókkal, ugyanazokban a gyárakban, ugyanazok a munkások rakták össze továbbra is az autókat.

Amikor kifutott a széria, nyilván a liszenszért nem akartak tovább fizetni, már a PSA tervezte pl az L Astrát.

És még valami: 3,5-4 millióért nem a legkevesebb km-es, legmegkíméltibb, első magyar tulajos, patika példányokat kínálják. A sajátomat ennyiért a mostani árak mellett eszem ágában nem lenne eladni.

febr. 18. 18:27
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!