Miért,olyan olcsók a használt Tesla autók?
Rengeteg eladó használt Tesla van.
6-7-8 millió forintért
Miért,ilyen olcsók?
Nem is olyan öregek 5-6-7 éves autókról van szó.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A karlendítés miatt van! :D
Viccet félre téve:
Ha vettél 7-8 éve egy 520d BMW-t 20-30 millió forintért most ugyan úgy 6 mf-től indul az ára. Sajnos ilyen a prémium piac. Az első vevőnek 5 éven belül érdemes megszabadulni tőle vagy épp hogy 15-20 évig kell használnia hátha akkor megindul az ára felfelé, de az nagyon ritka. Nagyjából ezért.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Mert ujonnan sem ertek annyit, amennyiert adtak oket. Igy az ertekvesztesuk is hatalmas. Musk tobbszor csokkentette az uj autok arait, igy, amit te megvettel 18M-ert, az holnapra ert 15-ot.
Ott van az akku, hatotav, toltesi para. Legtobb embernek egyszeruen nem eri meg szenvedni ezzel. Vesznek ennyibol, vagy olcsobban egy komolyabb benzines autot.
Javitasuk nehezkes, folyamatosan jonnek ki, ujabb, nagyobb hatotavu modellek. A ertekcsokkenes a gyors fejlesztes miatt igy nagyjabol ott tart, mint egy mobiltelefonnal.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Egy 5-6-7 éves aksinak mennyi ideje van még?
És mibe kerül ha a pakkot cserélni kell?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
1. Az elektromos autó piac hasonló, mint a telefonpiac volt kb 10 éve: egy 5-6 éves és egy új model között hatalmas technológiai különbség van (főként akku tartósság, töltési idő és sebesség tekintetében)
2. A mai napig nincs egyértelmű válasz arra, hogy mennyit is bírnak az aksik. Ezért a többség óvatos.
3. Míg egy belsőégésű autó karbantartási költségei sokkal arányosabban oszlanak szét, addig egy elektromosra hosszú évekig nem költesz szinte semmit, majd egyszerre sokat kell.
Kb ez a három dolog magyarázza.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Mert egy ipari hulladék.
Ha az akkumulátor kuka akkor az egész kuka. Sz¤póroller lesz belőle :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!