Volkswagennel ki nyeli be az uj autokon keletkezo brutalis ertekvesztest?
Nem tudjak eladni a tularazott uj autokat, ezert a kereskedok akciokat hirdetnek. Tobb 10%-ot itthon es Nemetorszagban is. Egy auton van atlag par 100 Euro profitjuk. Veszteseget termelnek, hogy menjenek a gyarak, vagy ki fizeti a vegen a szamlat?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
A kereskedőknek ha nincs hasznuk rajta, nem fogják eladni az autót. Várnak a vevőre, az autó addig áll a telephelyen. Újat szintén nem rendelnek, ha nincs rá vevő.
Ez visszacsapódik az ellátási láncokon keresztül. Mivel a kereskedők nem rendelnek autókat, nem is kell legyártani azokat. A munkásoknak nem lesz munkájuk, ezért elbocsátásra kerülnek. Az alkatrész beszállítók nem kapnak megrendendelést a gyártól, így náluk is csökken vagy áthelyeződik a termelés.
Ez történik jelenleg a VW-nél. A jó beszállítóikat elszipkázzák más autógyártók, a minőség emiatt romlik, az eladások visszaesnek, az árak növekednek, a bevétel csökken, a munkásaik sztrájkolnak az alacsonyabb bérek miatt, a gyárak csökkentik a kibocsátásukat, zsugorodik a teljes ellátási lánc és vele együtt a márka imidzse is. Elveszti piaci pozícióinak jelentős részét, versenyképességét, míg a felszabadult űrt betöltik más autómárkák.
Kérdés, hogy az EU mikor ébred fel, hogy meg kéne menteni a legnagyobb európai autómárkáinkat és nem felesleges szankciókkal terhelni őket ???
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Többmilliárd euró volt a VW tavalyi nyeresége...
Mellesleg belinkeltél egy tesztautót, ezekre mindig is brutális kedvezményeket szoktak adni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ez miért VW specifikus kérdés?
Úgy általában döglődik most az autóipar
Egy darab tesztautó hirdetésből meg pláne nem vonnék le messzemenő következtetéseket
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!