Volkswagennel ki nyeli be az uj autokon keletkezo brutalis ertekvesztest?
Nem tudjak eladni a tularazott uj autokat, ezert a kereskedok akciokat hirdetnek. Tobb 10%-ot itthon es Nemetorszagban is. Egy auton van atlag par 100 Euro profitjuk. Veszteseget termelnek, hogy menjenek a gyarak, vagy ki fizeti a vegen a szamlat?










A kereskedőknek ha nincs hasznuk rajta, nem fogják eladni az autót. Várnak a vevőre, az autó addig áll a telephelyen. Újat szintén nem rendelnek, ha nincs rá vevő.
Ez visszacsapódik az ellátási láncokon keresztül. Mivel a kereskedők nem rendelnek autókat, nem is kell legyártani azokat. A munkásoknak nem lesz munkájuk, ezért elbocsátásra kerülnek. Az alkatrész beszállítók nem kapnak megrendendelést a gyártól, így náluk is csökken vagy áthelyeződik a termelés.
Ez történik jelenleg a VW-nél. A jó beszállítóikat elszipkázzák más autógyártók, a minőség emiatt romlik, az eladások visszaesnek, az árak növekednek, a bevétel csökken, a munkásaik sztrájkolnak az alacsonyabb bérek miatt, a gyárak csökkentik a kibocsátásukat, zsugorodik a teljes ellátási lánc és vele együtt a márka imidzse is. Elveszti piaci pozícióinak jelentős részét, versenyképességét, míg a felszabadult űrt betöltik más autómárkák.
Kérdés, hogy az EU mikor ébred fel, hogy meg kéne menteni a legnagyobb európai autómárkáinkat és nem felesleges szankciókkal terhelni őket ???




















Többmilliárd euró volt a VW tavalyi nyeresége...
Mellesleg belinkeltél egy tesztautót, ezekre mindig is brutális kedvezményeket szoktak adni.





Ez miért VW specifikus kérdés?
Úgy általában döglődik most az autóipar
Egy darab tesztautó hirdetésből meg pláne nem vonnék le messzemenő következtetéseket
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!