Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Volkswagennel ki nyeli be az...

Volkswagennel ki nyeli be az uj autokon keletkezo brutalis ertekvesztest?

Figyelt kérdés

Nem tudjak eladni a tularazott uj autokat, ezert a kereskedok akciokat hirdetnek. Tobb 10%-ot itthon es Nemetorszagban is. Egy auton van atlag par 100 Euro profitjuk. Veszteseget termelnek, hogy menjenek a gyarak, vagy ki fizeti a vegen a szamlat?


[link]


febr. 8. 14:40
 1/9 anonim ***** válasza:
56%
Pár 1000 euro haszon lesz inkább a nyereség .
febr. 8. 14:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:

Komment elott tajekozodj, koszonom.


[link]

febr. 8. 14:48
 3/9 Ékezetes billetyűzet ***** válasza:
45%

A kereskedőknek ha nincs hasznuk rajta, nem fogják eladni az autót. Várnak a vevőre, az autó addig áll a telephelyen. Újat szintén nem rendelnek, ha nincs rá vevő.

Ez visszacsapódik az ellátási láncokon keresztül. Mivel a kereskedők nem rendelnek autókat, nem is kell legyártani azokat. A munkásoknak nem lesz munkájuk, ezért elbocsátásra kerülnek. Az alkatrész beszállítók nem kapnak megrendendelést a gyártól, így náluk is csökken vagy áthelyeződik a termelés.

Ez történik jelenleg a VW-nél. A jó beszállítóikat elszipkázzák más autógyártók, a minőség emiatt romlik, az eladások visszaesnek, az árak növekednek, a bevétel csökken, a munkásaik sztrájkolnak az alacsonyabb bérek miatt, a gyárak csökkentik a kibocsátásukat, zsugorodik a teljes ellátási lánc és vele együtt a márka imidzse is. Elveszti piaci pozícióinak jelentős részét, versenyképességét, míg a felszabadult űrt betöltik más autómárkák.

Kérdés, hogy az EU mikor ébred fel, hogy meg kéne menteni a legnagyobb európai autómárkáinkat és nem felesleges szankciókkal terhelni őket ???

febr. 8. 14:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
Kerdes, hogy ki fizet a vegen, a gyarto?
febr. 8. 14:56
 5/9 anonim ***** válasza:
Senki nem nyel semmit, a kereskedő dobja lejjebb a pofátlan nagy hasznát, ennyi. Őket pont nem sajnálom.
febr. 8. 16:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
A kereskedő nem nagyon fog bukni, mert neki a kötelező szervízeken is nagy nyeresége van. Eladott autók nagyrésze céges, ott meg aztán vastagon fog a toll. Mesélték, hogy vitték a céges loti-futi autót,aztán rá volt írva a számlára, hogy klímafelröltés,miközben nem is volt benne klíma.
febr. 8. 16:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
50%
Multicégek maszekok haszonlesők folyamatosan rínak , veszteségesek kitámogatásokon hitelen élnek nem éri meg a létezésük . Te meg bármit elhiszel mert olvastad , aztán annak pont az ellenkezőjét is . Az ipar a bank a fejesek cégei csaló több könyveléssel trükközött falvállalkozások pénzmosó kiszervezések sikkasztások . Biztosan a jó lelkük miatt a munkás kitartásáért önzetlenül másokért léteznek .
febr. 8. 17:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 Koplárovics Béci ***** válasza:
24%

Többmilliárd euró volt a VW tavalyi nyeresége...

Mellesleg belinkeltél egy tesztautót, ezekre mindig is brutális kedvezményeket szoktak adni.

febr. 8. 18:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
48%

Ez miért VW specifikus kérdés?

Úgy általában döglődik most az autóipar

Egy darab tesztautó hirdetésből meg pláne nem vonnék le messzemenő következtetéseket

febr. 8. 20:22
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!