11/16 anonim válasza:
#10: Az utasok védelméről nem a karosszéria külső borítása gondoskodik, hanem a mögötte lévő aktív és passzív elemek
12/16 A kérdező kommentje:
Tehát akkor a gyűrődési zóna masszivitásába kevésbé számítanak bele az oldal panelek? De értem már mit mondasz, mert a lökhárítók is műanyagból vannak.
febr. 1. 22:52
14/16 A kérdező kommentje:
Értem! Köszi mindenkinek!
febr. 1. 23:25
15/16 anonim válasza:
4. Nekem a fém sárvédőt se kalapálták ki, hanem újat tettek.
Azt mondták hogy ez így olcsóbb, és biztos igazuk van.
Valami 25 ezer volt az új, ha meg kalapálja , gitteli és csiszolja többe került volna.
16/16 anonim válasza:
Egyébként a Megane II-n is műanyag a sárvédő, sőt a 2015 utáni XC 90-es Volvo-n is, pedig az azért masszív vas.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!