Turbó dízel motorblokkot átlehet alakítani szívó dízellé?





Olyat ismerek aki a szívó benzint átalakította turbó benzinre. De lassan minden mozgo alkatrészt kikellett cserélnie (féktárcsa, kuplung, lengéscsillapító stb...) mert nem bírták a terhelést, de működött.
Na most visszafelé csak dizellel is működhet de nem ismerem a dizeleket. Csak azért mondom hogy elvileg nem lehetetlen szóval kutass még





1. Az csak mende monda, miért kellene 10-20 LE miatt minden alkatrészt kicserélni.
Kérdező az hogy turbós senkit nem érdekel, még műszaki vizsgán se.
Csak feleljen meg a követelményeknek meg motorszámmal ne legyen probléma.





Mégis minek tennél ilyet?
Semmi értelme, ha blokkot kell cserélned és más kódú blokkot raksz bele, akkor úgyis papírozni kellene a motorcserét.
Akkor meg már semmi értelme szívóra alakítani az "új" turbós motort. Ugyanúgy papírozni kellene a motorkód váltást, de az életbe nem tudnád papírozni a motor átépítését, de legalább nem is menne az az autó. Vagy papírozol egy turbós blokkot, vagy betolod a bontóba a kocsit ahogy van.





Az alábbi táblázat alapján még akár működhet is, hogy ledobod róla a turbót, és úgy építed be, lehet ugyanolyan a blokk, vagy csak a hengerfej más. , löketre és kompresszióviszonya meg ugyanaz a TD is
Mondjuk az érdekes, hogy B2-re nem ír dizelt, tehát vagy te nem tudod az autód típusát jól, vagy már ez a blokk is úgy lett belefaragva utólag.
#2 Tudod, hogy egy benzines motorblokk igényes turbósítását nem takarja be 1 millió forintot? Nem 10-20 lóerőért teszik, hanem minimum 100-200-ért, ott pedig utána kell menni hajtásban meg fékben is.










További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!