Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Szívtad már be a BMW, Audi,...

Szívtad már be a BMW, Audi, Mercivel esetleg mással?

Figyelt kérdés

Mi lett a story vége?


Apámnak Suzuki Altovan és konkrétan szétrohadt 15 év alatt de nem ment szét a motorja, de konfort az konkrétan nulla ráz mint a fene... szóval full fapad ...

---------

A saját e46, bömösöm meg kánaán jó utazó autó, de motorikusan problémás, dőlt az olaj a szelepfedél oldalán, megcsináltam, de azóta a gyertyához nyomja az olajat.... víz fogy stb.


szerelők nem nyúlnak hozzá mert bmw



jan. 18. 19:10
 1/9 anonim ***** válasza:
57%
Pár százezres autókkal szívtam be, motorjuk megadta magát és mivel pár százezres autó, így gazdasági totálkár, nem érte meg felújítani a motorját. Talán Lexus az ami komfortot is és megbízhatóságot is ad, de az meg benzines sokat fogyaszt. Dízelt meg vegyen akinek két anyja van, költheted rá az autó árának sokszorosát. Nincs mindenben jó autó.
jan. 18. 21:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
45%

Eszem ágában nem lenne ilyeneket venni, egy f astrával messzebbre eljutok, mint ilyen kukinövelő lef.ngott trágyadombokkal.

Ma ahova mentem, minimum 5 ilyen hüly.gyerek jött a s.ggemben, mintha valami agybetegség kergetné őket, hogy normálisan nem lehet közlekedni. Gondolom örültek a sz.rjuknak, hogy épp nem a szervizben van, és költik rá min 4 havi fizetésüket.

jan. 18. 21:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
72%

Szerintem 200k környékén egy sportosabban használt dízelben kettőstömegű csere és turbófelújítás nem megszívás, így nem gondolom, hogy valaha is megszívtam. Persze fájó összeg, de ezek az alkatrészek ennyit bírnak.

Az sokkal rosszabb, amikor az őz lebontja a kocsi egés elejét és építheted újra


(Az meg nem megszívás, hogy fapados, tudta előre mit vesz)

jan. 18. 22:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
79%

Igen, az első BMW-vel megszívtam, de az abszolút a saját tapasztalatlanságomnak volt köszönhető. Vettem egy olyan autót, amit már lakatoltak előttem, és nem tűnt fel az akkori tudatlanságommal, hogy kókány munkát végeztek rajta, csak jól elrejtették alvázvédővel. Szóval megvettem, másfél évvel később már rohadt szét ahol javították.

Emellett rugdosva is volt, sok volt benne a kilométer is, szóval akadt bőven gondja. Bukóval lett eladva.


Azóta viszont volt már több német prémiumom, amivel jó vételt csináltam. Állapotot kell venni, és ha öreget veszel, akkor nem baj ha értesz is hozzá.

jan. 19. 00:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
19%

4. " Azóta viszont volt már több német prémiumom, amivel jó vételt csináltam."

Azért az furcsa hogy több autód volt és mind jó volt, mert a jó autót nem adja el senki. Tehát ha jó akkor nem kell cserélgetni.

Nekem 21 éves autóm de eszem ágában nincs lecserélni. Nem verseny autó de nagyon üzem biztos , szinte sose rossz.

jan. 19. 06:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
87%
#5: Igen, minden ember, akinek van pénze egy új prémium autóra köztudottan 30 évig használja, és nem cseréli le 4-5 évente, így a jó autók természetesen első tulajdonostól mennek 30 évesen a bontóba, még mindig kamulátlan állapotban. Ja mégse...
jan. 19. 07:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
100%
@5, Ez egyáltalán nem igaz. Jó reggelt kívánok, fogyasztói társadalom van, ahol az emberek akkor is lecserélgetik a tárgyaikat, amikor az előző még jó, csak helyette másikra vágynak. Egyikkel sem volt baj, szimplán szeretem az autókat, tehát nem egy típusban szeretnék ülni túl sokáig, hanem többet kipróbálni.
jan. 20. 01:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
100%
Ráz a Suzuki? Gondolom épp most cserélték a lengéscsillapítókat...
jan. 20. 06:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
100%
Sokan köpködik a BMW-t, N47, N57, B47…. Ezek nagyon jó motorok, csak kényesek a karbantartásra. Oda kell figyelni és 200 ezrenként meg kell láncozni és csapágyazni, cserébe jobban megy és kevesebbet fogyaszt mint az M-es motorok. Audival is be lehet fürödni, PDTDI meg tud szivatni ha régebbieket nézzük. Mercinél is van láncproblémás motor, de nem szabad megvárni, hanem meg kell elözni a hibákat, föleg ha azok egy adott autóra, motorcsaládra igazak. VW-nek is van sok fos motorja ott az FSI, koxolódó TFSI… vagy épp láncszaggatós TSI.. mindenki arra esküszik ami neki bejön, csak van amit drágább fenntartani. Ez van ha vesét vagy csillagot akarsz tolni, kell oda pénz is..
jan. 21. 13:19
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!