Valóban kibírhatott ennyit?
"A gyári tengelykapcsoló közel 1,29 millió kilométert bírt, a vezérműláncot 1,1 milliónál cserélte."
Az nem kérdés, hogy régen a japók tudtak nagyon jó és tartós autókat csinálni, hiszen a top gear, Toyota hillux tesztje is, kb beírta magát az autós történelembe. De ez 2007-ben is így volt? (Már mint tartósság terén.)?
Nem olvastam végig a cikket, csak belepillantottam. De ha autópályázott vele, az USA-ban vannak távolságok... simán elmegy több száz, vagy ezer km-t kuplungolás nélkül. Akkor nem fog szétesni. Teljesen más a terhelés, mint városban dugóban araszoláskor.
Én pl. fékbetétet 137.000 km után cseréltem és még közel nem volt vason. Egyesek szerint hazudok, pedig csak annyi a trükk, hogy nem városban rugdosom 20 másodpercenként a fékpedált, mint egy átlag felhasználó.
Kuplung: Ha nem nyomkodod nem kopik, hiaba mesz vele barmennyit
Fek: Szinten nem kopik autopalyan
Lanc: Az auto elettartamat kiszolgalja megfelelo kenoanyaggal. Ez nem a tsi kategoriaju bicikli lanc..
"A chicagói Brian Murphy világ életében kiscsomagok kiszállításával foglalkozott. Három évtized után úgy döntött, ideje, hogy a saját főnöke legyen. 2007 nyarán vásárolt egy Nissan Frontier (Európában Nissan Navara) pickupot, és belevágott a vállalkozásába."
Ez alapján az a gyanúm, hogy volt benne bőven város és országút is egyaránt. Nem beszélve arról, hogy mekkora távolságok vannak Amerikában.
https://www.youtube.com/watch?v=VJmuzqhkg4E
Itt jól látszik, hogy ez nem bicigli lánc :D
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!