Most, hogy megszűnik a Speedzone, várható, hogy Handrás veszi át az uralmat az autós újságírási piarcon?
Handrás se nem újságíró, se nem autós.
Ő csak azt mondja, amit neki előírnak, hogy mondania kell, mivel amit gyárt, azok fizetett reklámok.
Akkor már inkább Draskovics András.
Handrás még mindig az elektromos autókat tolja holott tiszta látszik, hogy bukta, mert nem mennek az eladások. 2-3 éve is nagyon magyarázta, hogy megéri a 30 milliós elektromos, mert otthon ingyen tölti.
#12 "2-3 éve is nagyon magyarázta, hogy megéri a 30 milliós elektromos, mert otthon ingyen tölti"
Handrás csak azt nem tette hozzá, hogy a napelemes rendszer és a többi apróság közel sem volt ingyen.
Pár éve elhunyt egyik alapító volt a tulaj, az ő özvegye örökölte meg, legalábbis ezt vettem ki a fb-kommentekből, na meg a cégtáras adatokban is ez látszik.
Fogalmam sincs, mi van a háttérben, talán elegük lett, és tényleg saját maguknak akarják csinálni. Van egy új cég, amiben Bence és Vályi I. a tulajok. Valószínűleg abban fog újra szárba szökni és azt már maguknak csinálják.
Ennek fényében vicces sok fb-os komment, miszerint már régóta érezni lehet, hogy a végéhez közeledett, meg kezd kihunyni a tűz stb. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!