6literből eljár átlagban, magasan ülsz benne mint a lovaskocsin, belül még hátul is nagyon tágas, csomagtartó már nem igazán, vezetni könnyű, vezetési élmény zéró, olyan vezetni mint egy óriás cipődobozt, városban jól érezni az összes sarkát, városon kívül a magas keskenysége miatt billegős, nem éppen egy kanyarfaló és nagyon érzékeny az oldalszélre, autópályán nagyon bizonytalan.
dec. 23. 11:39
Hasznos számodra ez a válasz?
2/6 Mad Max2 válasza:
ignist vegyél az jobb
dec. 23. 11:45
Hasznos számodra ez a válasz?
3/6 A kérdező kommentje:
Ignisem van, amellé vennénk a Wagont a feleségemnek. Nem szoktunk autópályázni, munkába járna ő is az autóval, az napi kb. 50 km ingázást jelentene, mert ki kell menni a városból.
dec. 23. 12:45
4/6 anonim válasza:
pelyva! attól még vehetsz még egy ignist,elfogy jönni az idő hogy jó lesz valamelyik donornak!idgis márv22 éves ca legföregebb is már úgysincs ára! ignisekndek amúgy karatasztrófa a vkuplungja! mindenre jó csak v
árosba nem! örültem hogy nagynehezen megsyazszabadultam tőle,kiforratlan vavcak konsrtrukció.
dec. 23. 12:53
Hasznos számodra ez a válasz?
5/6 A kérdező kommentje:
Te miről beszélsz? Először is tanulj meg írni, mielőtt válaszolsz egy kérdésre. Ha ez megvan, és már tudsz írni normálisan, legalább ne írj hülyeségeket. 5 Ignist biztos vezettem már életemben, egyiknek se volt semmi gond a kuplungjával. Vezetni kell tudni.
dec. 23. 13:10
6/6 anonim válasza:
Nagyon jók, ez a paraszt mindig beírja, hogy vegyél Ignist wagonr helyett, pedig pont dupla annyiba kerül. Én inkább a jó állapotú wagonrt választanám, mint a leélt ignist. A kaszniban annyi a különbség, hogy az ignisre van hegesztve egy plusz csomagtartó. Az 1.3 7x lóerős motor a wagonrben szeret szelepszárszimmeringesedni, de a váltóval nincs gond. 1.0 gyenge, de városba jó lesz. 1.3 Ignis motorral meg ugye a váltóval szokott gond lenni, de 1-200 ezer ft a javítás szinte semmi. Összességében jó autók, jó állapotot kell venni. Nem lesz jó sem kényelemben, semmiben, de megbízhatóságban verhetetlen ha karban volt tartva. Ignis motoros wagonr előnye, hogy láncos és nem kell vezérlést cserélni soha, ha karban volt tartva. Nem bicikliláncos német fos.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!