Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Volkswagen ID.3 vélemények?

Volkswagen ID.3 vélemények?

Figyelt kérdés

Jövő szeptemberben tervezek venni egy ID.3-at.

Nagyjából 8.5 millió a keret rá.


Gondolkozom még hogy a 45 kWh vagy 58 kWh modellt vegyem, de valószínű a nagyobbat fogom.


Akinek van ilyen autója mi a véleménye róla?

Szervízelés, akkumulátor degradáció, mindennapi használat?


Előre is köszi a válaszokat!



dec. 22. 18:41
 1/9 anonim ***** válasza:
100%
Miért pont id3-at?
dec. 22. 19:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:

Hamburgban volt alkalmam kipróbálni egyet és nagyon tetszett. A beltér nekem nagyon tetszik, illetve a vezetési élmény is jó volt.


Gondolkoztam e-Golf-on is azonban vannak fenntartásaim a kisebb aksi, régebbi technológia kapcsán.


Emellett már van egy dízeles autónk amit szeretnénk megtartani. Ez hosszabb utakra tökéletes, de városi közlekedésre szeretnénk egy elektromosat.

Van lehetőségünk otthon tölteni is.


Gondolkoztunk plug-in hybriden is. (GOLF GTE) azonban a bonyolultabb összeállítás miatt sokan panaszkodnak magas szerelési költségekre.

dec. 22. 20:18
 3/9 anonim ***** válasza:
Csak azért kérdem, mert ha ebben a méretben kéne elektromos, én nekem sokkal inkább a Hyundai/Kia vonal jut eszembe elsőnek. De lehet egy BYD-et is előbb néznék meg.
dec. 22. 22:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:

Hyundai-on én is gondolkoztam, azonban az IONIQ 5 már kívül esik azon az összegen amit szánnék rá. Pedig amúgy tetszik :D


BYD-val kapcsolatban vannak fenntartásaim, azonban ezt félretéve is kívül esik a budgetból. Emellett annyira designra nem is jön be az Atto/Dolphin.

dec. 22. 23:39
 5/9 anonim ***** válasza:
Szerintem az id3 az inkább Hyundai Kona méret
dec. 23. 00:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 Koplárovics Béci ***** válasza:

Az ID.3 valóban a Hyundai Kona/Kia E-Niro/Kia EV3/Tesla Model 3 méret. BYD-ből inkább Atto, mint Dolphin (az nagyon kicsinek tűnik belül).

Nem rossz autó, egyben van, de semmiben sem mondanám jónak, kiemelkedőnek. Viszont kiemelkedően rossznak sem lehet mondani. Olyan jó erős közepes. A leggyengébb láncszem a szoftvere: kicsit lassú is (bár ahogy frissül - és OTA frissül - egyre jobb), de főleg baromira nem informaítív egy Konához képest. Semmi tárolt adatot nem ad ki magáról a szoftver (múltbeli utak kimutatásai, stb), csak az indítás, töltés és egy hosszútávú fogyasztási adat van. Lehet, hogy ez nem véletlen, mert a Teslához/Konához képest a fogyasztása magas, főleg hidegben és autópályán. Az 58-as akksis WLTP 421 az ilyenkor 300 sincs, autópályán a 250-hez van közelebb. Ráadásul nincs töltéshez előkondícionálás, így a töltés is elmarad az "akár 125kW"-tól (50-70 a reálisabb 300-as töltőn is, amit egyedül használsz).

Viszont egy VW. És ez ad egy jó belső érzetet a buta megoldások ellenére is. Méretre egy Golf, pár centik a különbségek. Jól vezethető, könnyen parkolható, a fapadtól a full extráig minden lehetséges. Szóval inkább autónak jó, mint elektromos autónak. Dehát közel 40 ezer belement már, amit zokszó nélkül teljesített Magyarország jobb és kevésbé jó útjain. Az első kötelező szerviz két évesen kell, ami jelenleg - ha egyébként nincs nem garanciális baja, akkor - valahol 100 ezer körül van.

dec. 23. 08:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 A kérdező kommentje:

Igazából nekem tetszik minden a kocsival kapcsolatban.


Sokan panaszkodnak hogy olcsó érzetet kelt a beltér, túl minimalista, stb.

Nekem bejön. Illetve olvastam hogy a kezdetleges hibákat időközben javították.


Ezért a 2021-es modellekben gondolkozom mindenképp.


Láttam hogy hasonló árkategóriában van tesla model 3 is, azonban jóval nagyobb futással mint ugyanebben az árban az ID 3-asok.


Meg hát a VW szervíz ügyileg is jobban ki van épülve.

Csak nem tudom milyen költségekkel számoljak.

Nyilván egy aksi csere drága, de gondolom azt 10 évente egyszer elég cserélni :D

dec. 24. 12:18
 8/9 anonim ***** válasza:
7: ha kis szerencsét van, akkor aksi 15 évig bőven jó
dec. 24. 12:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 Koplárovics Béci ***** válasza:

"Meg hát a VW szervíz ügyileg is jobban ki van épülve."


Egyelőre a nagyfesz részt nem minden szervizben csinálhatják VW-nél sem. Szerencsére már nem csak a Porsche Pest csinálhatja, de még messze nem minden szerviz.


"Nyilván egy aksi csere drága, de gondolom azt 10 évente egyszer elég cserélni :D"


Egyelőre nem tudni. És a használat is nagyon számít. Pl hogy mennyit töltesz AC-ről (minél többet, annál tartósabb lesz az akksi). Nálam pl kb 95% AC töltés van, kicsit több, mint 1 év alatt nem érzek degradációt (de nincs mérve).


"Illetve olvastam hogy a kezdetleges hibákat időközben javították."


So-so. Van amit igen, a szoftver legalábbis gyorsabb, de még mindig van, ami egészen béna. Wireless AA-t pl gyakran lassan találja meg. Kb havonta egyszer van egy random újraindulása menet közben az infotainmentnek. Az adaptív tempomat dugóban időnként 2m, máskor 5m helyet hagy az előttem álló mögött. Ugyanez hol nagyon korán fékez, hol pedig túl későn (és már sípol a vészfék asszisztens, hogy fékezzek - "hát azért vezet az automatika, b+, hogy fékezzen is ő időben!" - mindenesetre megáll időben). Szóval van még mit javítani.

dec. 24. 13:33
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!