Mit lehet ilyenkor tenni a motorral? (50cm³, alapjárat, karburátor)??
Szóval röviden annyi, hogy Aprilia rx50 (1995). A bekevert tankhoz tettem Spuri adalékból 10ml-t (5l-re számolva), és most az alapjárattal lehet valami, az biztos, hogy nem végzetes a gond. Furcsa az, hogy szívatóval tartja az alapjáratot, csavart csavarva megy föl-le, de ha nincs a szívató pöcök fölnyomva akkor nem tartja meg, húzom a gázt, gyengül, gyengül, leáll. (Szívatót hírtelen vissza bepöccintve újra járna, amíg túl nem lenne szívatva.) Arra gyanakszom, hogy annyira kitisztította az adalék a rendszert, hogy az "eredeti" karburátor és/vagy alapjárat/levegő-beáramlás beállítás már nem jó ehhez így.
Én csak egy csavart tudok, az alapjáratit, na az most be van tekerve maxra. Hol lehet még állítani ezeken? Volt mással is hasonló? Eddig hibátlan volt amúgy, szóval biztos nem szív falsot sehol. (csak azért írom)
Elakadtam ebben, segítséget szeretnék kérni!
Én tankban sosem keverek semmit (ilyen adalékokat meg sehogy de kinek mi). Olajjal jártam úgy hogy beleöntöttem a tankba tankolás után és az meg leült az aljára, nem keveredett el és amint telement olajjal a karbi leállt és tolnom kellett.
Szóval ha keversz akkor kannában.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!