Miért nem jó az alapjárat Babetta 207?
Figyelt kérdés
Egy rugásra indul a motor hidegen de mikor bemelegszik leáll, ahogy melegszik mindíg csökken az alapjárat és egyre többet kell állítani utánna.
Mi lehet vele?
A gyári karburátor helyett raktam rá 2 másik karburátort de mindegyikel ezt csinálja.
A motor most lett teljesen felújítva.
dec. 14. 09:30
2/5 A kérdező kommentje:
A szimeringen biztos hogy nem viton szimeringel van összerakva, az olajat se eszi a hajtásból.
dec. 14. 13:00
3/5 anonim válasza:
A Jikov porlasztó mai rákfenéje az úszó. Amit ma árulnak hozzá utángyártottat azzal garantálta nem lesz jó. Raktál rá még kettőt. Ezekről tudjuk milyenek?
4/5 anonim válasza:
Ami még eszembejut elgörbült porlasztótalp is okozhat ilyet. Ez akkor keletkezhet mikor túlhúzzák a csavart. Ott is tud falsot szívni. Most vagy mindhárom karlburátorod ugyanazzal a hibával bír, vagy maga a motor a ludas pl ahogy előttem írták szimmering. Matematikailag ennek nagyobb az esélye, de ki tudja.
5/5 A kérdező kommentje:
Mind a hárommal ugyan azt csinálja ahogy melegszik és emelni kell az alapjáratot.
A gyári karburátoron akárhogy állítom az üzemanyag mennyiséget mindíg kormos a gyertya a másik kettő karburátoral tiszta a gyertya jó az égés.
A másik 2 karburátornak nem tudom típusát Suzuki Eko-n volt az egyik a másik meg valami kínai lehet.
dec. 14. 19:28
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!