Miért szeretik annyira a dízel 3 ajtós Audi A3-at?
#10
Az autó korát te költötted hozzá úgyhogy azzal ne dobálózz, de ettől függetlenül a zajszigetelés, az anyagok tapintása, az ajtó súlya nem változik.
A prémium abban nyilvánul meg hogy beülsz és a jól összerakott, masszív, mégis puha anyagok vesznek körbe. Az ajtót mikor becsapod akkor nem olyan mintha egy budiajtót, hanem mintha egy masszív tank ajtót csuknál be. A kasztni tele van pakolva szigeteléssel, a külső zajok sokkal kevésbé szűrődnek be. Amikor zenét kapcsolsz annak jó a hangzása, nem olyan mintha telefonról szólna.
Értem hogy te még csak újságban láttál prémiumot és nem tudod hogy valójában mit jelent, ezért írtam hogy próbáld ki és megtudod.
#11 az hogy amikor becsapod az ajtót olyan ÉRZETED van mintha valami masszív szerkezetet csuknál be az a beleragasztott kátránylapok mennyiségén múlik főként. :D :D
6 ezer forintért veszel két 500x500-as kátránylapot és beleragasztod BÁRMIBE, akkor egyből prémium lesz? :D :D :D
Így van 11-es! Meg ki beszélt itt állapotról meg korról? Mert tudtommal senki! De mindegy, hogy egy 2001-es vagy 2020-as swiftet hasonlítunk össze ugyan úgy nem lesz kisautó az a3 mert én még mindig a méretbeli besrolűsról beszélek. Mivel a kérdésben úgy szerepelt, "hogy egy Swift méretű kisautó". De nem, továbbra sem az, az a3.
Ja a katalógus meg azért van, hogy minden számodra legtöbb szükséges információhoz juss, egy adott autóról. Csaxólok!
Na akkor a poén kedvéért nézzünk egy 2010-es swiftet és egy 2010-es a3-at.
(Kategória Kisautók
Gyártási időszak 2010–
Újkori ára 3 617 000 Ft)
(Kategória Alsó középkategória
Gyártási időszak 2008-2010
Újkori ára 6 582 000 Ft)
#12
Tökmindegy hogy min múlik milyen érzés becsukni az ajtót, az eredményen nem változtat. Egy finomabb termék benyomását kelti.
A prémium érzet a sok kis “apróság” összessége. Egy Suzuki ajtaját hiába szigeteled, kátrányozod. Lesz egy jobb ajtód, de összességében az autó egy olcsó anyagokból összerakott, rossz tapintású tyúkol marad.
#11 Mind jól tudjuk, hogy első generációról van szó és hogy azon belül is lefingott darabokról van szó, az általam már kifejtett tényekre alapozva. Igen, én tettem hozzá, de maximálisan megalapozott a feltételezés.
A címkék között is az van, hogy "#tuning #dízel #Smoke & Charm #Csakazegykilenc
Négy címke a hatból egyértelműen utal arra, hogy miről szól a kérdés. Nem az 5 éves, megkímélt, 2.0 TFSI-ről van szó, hanem a lefingott hulladék kormoló 25+ évesekről. Ezt kár tagadni. Ahogy azt is, hogy aki szerint azok prémiumnak tekinthetők, azoknak fogalma sincsen róla, hogy mit jelent a prémium.
Hogy újkorában az volt-e, azon vitatkozhatnánk. Mert bár én nem értek vele egyet, szimplán azért mert az A3 a legalsóbb kategória volt az Audi kínálatában, de ettől függetlenül nyilván sokkal jobb volt egy Suzukinál, szóval ha szerinted újonnan prémium volt, akkor azt az én személyes véleményem ellenére elfogadom. De hogy 2024-ben semmilyen definíció szerint sem tekinthető annak, főleg nem a témában szereplő alanyok, az egy objektív tény. Lehet lepontozni, lehet ellentmondani, de akkor is így van.
"A dizelbotrány után szabadultak..."
A dízelbotrány emlékeim szerint valamikor 2016-17 környékén volt. A kérdező szerintem jóval öregebb autókról beszél. MK3-as CRTDI-ket szerintem nem dobálják sehol ingyen. Ha tévednék, akkor én is kérek szépen egyet!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!