Nem. Aki igazán kemény, annak télen kezdődik a krosszmotor szezon, azon alapból terepgumi van, de nem hívnám téliguminak és nem közúton használják jellemzően.
tegnapelőtt 21:08
Hasznos számodra ez a válasz?
3/10 Telelő Teve válasza:
Létezik motoros téligumi, ahogy egy csomó más téli motoros kiegészítő is, de nagyon kicsi rá a kereslet, legtöbb bolt nem tart készleten vagy csak mutatóban pár darabot. Magyarországon ha pár száz motoros futár meg rendszeres motoros vesz téli gumit motorra lehet már sokat mondtam.
tegnapelőtt 21:13
Hasznos számodra ez a válasz?
4/10 A kérdező kommentje:
motoros futárok szoktak téligumit felrakatni? Mert azok tolják mínusz 5 fokban is.
tegnapelőtt 21:42
5/10 anonim válasza:
Nem. Nem értem, mit nem értesz a válaszokon. Biciklisek tesznek fel téli gumit? Nem. Csak óvatosabban mennek. Nyugodj meg, nagymotorral egy sima túrasport gumi már szakadó esőben olyan, mint autó téligumival 10 centis hóban vezetéstechnikailag. Megoldjuk, ha út közben kap el, meg nem indulunk el, ha nem vagyunk mazochisták.
tegnapelőtt 21:45
Hasznos számodra ez a válasz?
6/10 anonim válasza:
Mínuszban "tolják" de nem havas esőben, hóban.
Személyautón nekem is nyári van jelenleg is, ma is eső esett csak.
Simsonnal el lehet bohóckodni talán, de normális nagy motorral óvatlan pillanatban csúszik is a sofőr.
Magamat sem tartom túl eszesnek, de 3-4 milliós motorral biztos nem közlekednék ilyen körülmények között.
tegnapelőtt 22:26
Hasznos számodra ez a válasz?
7/10 anonim válasza:
Én sima gumival járkálok még 400-as Burgmannal, Én is gondolkoztam már ezen, de ha úgyis olyan az idő, marad a vonat, addig meg óvatosabban.
tegnap 09:40
Hasznos számodra ez a válasz?
8/10 anonim válasza:
Én a kipörgésgátló és ABS nélküli motoromon március elején meg október közepétől már érzem a szép, napos időbe is, hogy azért az aszfalt nem olyan meleg, és bizony egy sima közúti kanyarban sem úgy gyorsítok ki. Egyszerűen nem használom, bár nálam inkább a "nyári kesztyűben lefagy a kezem" az indikátor. Robogók ilyen szempontból másak, vespás haver ha nem esik a hó, mindig azzal jár dolgozni, motorja is van, azzal nem járna.
tegnap 09:48
Hasznos számodra ez a válasz?
9/10 anonim válasza:
Miért másabbak a robogók ilyen szempontból? Én kevésbé érzem kanyarban biztonságban a Burgmanommal, mintha egy rendes motoron ülnék, ahol van tank a lábam között. Ellenben a szélvédelem... Az más. Imádom a Burgmant ebből a szempontból. A mai napig hajnalban azzal járok melóba, éppen csak picit fázik a térdem, de semmi extra. Pedig egyenesekben Én szeretem húzgálni a bajszát, nem ritkán amennyit bír a motor és semmit nem érzek a hidegből.
Viszont gumin kanyarban már a kisebb páralecsapódásokat megérzek. Amit melegben szárazon 50-nel kényelmesen beveszek, azt ilyenkor inkább 20-30 körül és inkább Én dőlök be a kanyarba, nem döntöm annyira a motort, maradjon több a gumikban. Október-november környékén mondjuk jobban fostam, mert akkortájt eléggé hullanak a levelek és azok is tudnak nedvesen meglepetést okozni.
Bocsánat az offért, csak gondoltam még ideböfögöm!
ma 13:38
Hasznos számodra ez a válasz?
10/10 anonim válasza:
#9 Másabb, nem jobb, másabb. Kisebb a kereke, és más a súlyeloszlása. De egyébként én is biztonságosabbnak vélem érezni hogy a tank ott van a combjaim között, abszolút egyetértek. De az télen a motoros ellen dolgozik, hogy a motorok azért eléggé "orrnehezek", és hátsókerékmeghajtás lévén a robogó stabilabb akkor is, ha picit bénább az ember, nehezebb kifaroltatni a hátsó kereket, mert hátrébb van a blokk meg a tank is.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!