Most megyek haza 1 év külföldi munkavállalás utàn, amit félretettem 6 milliót a felét autóvásárlásra akarom költeni. Ne mondjátok hogy hülye vagyok fektessem inkább be, vagy gyűjtsek tovább házra, nem érdekel nekem ez kell. A fele összeg körül akarok autót vásárolni(kb 3 millio korul). Az egyeduli auto ami elnyerte a tetszesem aminek 3 korul van a max ara az Audi A5 Coupe. Mellette marad harom milliom ami barmi eseten itt lesz velem akár a kocsi szervizelésére. + közbe nyílván itthon is dolgozok. Szerintetek jo valasztas? 2.0 vagy 3.0 tdiben gondolkozok. Akinek van tapasztalata a kocsirol kapcsolatban barmirol szivesen meghallgatom. Gyonyoru auto szerintem es videok alapjan jol is megy. Koszonom elore is!
Hihetetlen amúgy, hogy mennyire vakon vagytok sokan, "kicserélték az egész autót" , gyári alkatrész és nem sufni tuning műhelyben ez kb 60-80 millió lenne. Igen, egy ilyen öreg f*snál.
Mennyibe kerül egy kettöstömegű? Mennyibe kerül egy turbo? 4 fékbetét és tárcsa? Futómű felújítás? Csak ezeket írd már le utána tudom, hogy csak dumálsz vagy értesz is hozzá. Illetve, hogy beírod google-ba és írod a legolcsóbb szemétre az árat. De van egy tippem.
dec. 10. 18:55
Hasznos számodra ez a válasz?
12/16 anonim válasza:
#11 15 éves autókról beszélünk, szerinted ezt a porschéba fogják hordani? Bár megsúgom hogy ők is outsourcingolják a piszkosmunkát “sufnikba”. Egy futóműfelújítás 4-500.000 (lemförder lengőkarokkal, de egy fele annyiba kerülő trw is hibátlan) nekem egy éve csinálták, nyílván ez függ attól is hogy adaptív gátlós e, nekem nem az, de nem is nagyon látni belőlük. Egy crtdi porlasztózás, szerencsére nekem még soha egyiknek sem kellett, ismerősnek az octaviában 400ból megállt cakk pakk munkadíjjal(400ezer km-rel kellett hozzányúlni előszőr és rommá is van írva) egy kuplung kettőstömegű szett 200-250.000, ez is elszokott menni 300ezret. Egy felújított turbó kb 200.000. Eddig ott tartunk hogy 1.350.000, a kettőstömegűnek meg a turbónak számoljunk fel munkadíjra egy 350.000ezret, mostmár 1.6m. De már a qrva anyja is kivan cserélve az autónak, amire az esetek többségében nem kerül sor.
dec. 10. 19:14
Hasznos számodra ez a válasz?
13/16 anonim válasza:
#12
Nem arról beszéltem, hogy márkaszervízbe viszi, de mindegy is.. Ami árakat írtál az jól megmutatta, hogy miben gondolkodsz, a legolcsóbb, leggagyibb megoldásban. Bár valósznínűleg legtöbben erre gondolnak, csak éppen azoknak nem való Audi, se más "német prémium" , nem véletlenül van 20-30 tulajos autó.
Amit leirtál 1,6-ra az úgy néz ki, hogy 3,5-4,5 millió között van, és akkor lesz egy autó megint 200e km-ig, persze, ha csak az életbetartás a cél további ~50e km-ig vagy addig se akkor rendben van.
dec. 10. 19:20
Hasznos számodra ez a válasz?
14/16 anonim válasza:
Ennyi pénzből egy valamire való szerviz egy S osztályt is gatyába ráz, nemhogy egy szaros 2 literes a4et. Gagyi alkatrészek… ne röhögtess, minden amivel számoltam gyári vagy gyárinál jobb minőség volt (igen az agyonárazott gyári sok esetben nem a non plus ultra). És attól hogy egy szerviz a reális munkadíj ötszörösét kéri, az nem azért van mert 5x jobban is értenek hozzá, hanem mert van eszük és tudják hogy vannak naiv emberek akikben a drága munkadíj egyenlő a biztonságérzettel, hozzátenném estem már ilyen elitista túlárazott kóklerekkel nagyon csúnyán pofára, azt is csak azért mert a “sufni” ahova hordom nem ért rám mert halomban álltak a Q8, S8 és egyéb állatfajok náluk, persze amit a másik szerviz elbaszott a sufni rakta helyre egy óra alatt.
dec. 10. 19:40
Hasznos számodra ez a válasz?
15/16 anonim válasza:
#14
Ne égesd már magad tovább.. S osztályt gatyába rázol..
Továbbra is fingod nincs mennyibe kerül SZAKSZERŰEN, GYÁRI ÁLLAPOTOT megőrizve karban tartani ezen kocsikat. Az, hogy mindenből beteszed az utángyártottat abból se a legjobbat, ilyen-olyan megoldásokkal, nos az nem lesz "prémium".
Ha te arra gondoltál, hogy hogyan tartsuk életbe az Audiat úgy "tesósan", hogy jó lesz az úúúgy , akkor persze, hogy befedi a 1,5. Ha szakszerűen akarjuk javítani, úgy, hogy jó legyen akkor nem.
Ennyi.
De gondolom nálad a S8-nál is 300 lenne a fékcsere, hiszen hát van utángyártottba annyiért az ebayen.. hülyegyerek..
dec. 10. 20:11
Hasznos számodra ez a válasz?
16/16 anonim válasza:
#15 Van róla fingom, nagyon sok audi volt már a háznál, mindegyikben bennevolt eladáskor a világ összes km-e, és valamiért csillagászati futással is hibátlanok voltak, sőt volt olyanom amit kereskedő vett meg és a felére tekerve árulta egy hét múlva. Baráti viszonyban vagyok a szerviz tulajával ahova hordom a kocsikat, évtizedek óta csinálja, teljesen jól tudja hogy minek mi a gyári megfelelője minőségben. És persze vannak azok a szerelők akiknek vagy fingjuk nincs vagy csak magas árakkal próbálják meg belenyomni a birka tulajokba hogy ez bizony a legjobb, és mivel a lehető legtöbbet fizetted ki el is fogod hinni hogy a legjobbat is tetted, szimpla pszichológia. Én saját bőrömön tapasztalom, az A4-en minden futóműelem gyári volt mielőtt fellett újítva, most minden trw és lemförder alatta, tudod mit vettem észre az autón? Azóta bennevan 100000km és még mindig ugyanolyan mint újkorában, ennyit. Ja és fék se gyári alatta, az is valami gagyi ATE…Te keversz egy kicsit azokkal a márkatársakkal engem akiktől amúgy nekem is feláll a hátamon a szőr, azokkal akik a kínai lengőkarszettet rendelik 80ért és nekiállnak a haverokkal otthon megmókolni.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!