Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mennyibe kerül fenntartani...

Mennyibe kerül fenntartani egy alsó kategóriás kocsit?

Figyelt kérdés
Tudom hogy nagyon valtozo. Suzuki swift, peugeot 206 es tarsaira gondolok. Kb 30-40 em lenne rá hónaponta. Szeribtetek abbol kijönne?

dec. 7. 22:21
1 2
 1/19 anonim ***** válasza:
75%
Ha nem valami eladásra mókolt darab, és nem mész vele sokat - gondolom, ebben a benzinköltség is benne van -, akkor igen.
dec. 7. 22:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/19 anonim ***** válasza:
30%
Elég szűkös de talán
dec. 7. 22:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/19 anonim ***** válasza:
0%
Persze a célnak megfelelő konstrukció/állapot esetén.
dec. 8. 00:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/19 anonim ***** válasza:
67%
Ennyiből pont régi Swift a legcélszerűbb. Ha alapból jót veszel, aminek tényleg csak a kötelezők meg filléres dolgok kellenek, akkor kijössz.
dec. 8. 00:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/19 anonim ***** válasza:
0%

Egy swift vagy Ignis nagy átlagban kijön ennyiből, legalábbis az excelem ezt mondja.

Jó években csak 18-20 ezret kér, amikor összejönnek a dolgok (gumicsere, vagy épp kilukad a hűtő, vagy egy évben volt váltófelújítás), akkor belekarcolhat a 35-be.

dec. 8. 00:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/19 anonim ***** válasza:
0%

Nagyon nem mindegy, hogy mennyit mész és ebben mi van benne?


Mert ugye ez egy tank benzin ára.

dec. 8. 08:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/19 mindentudó99 ***** válasza:
71%
Nemrég a saját kocsimat bontottam le havi szintre. 13 ezer forintra jött ki havi szinten az elmúlt 5 évben. Plusz tankolas ami igény szerinti.
dec. 8. 09:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/19 anonim ***** válasza:
43%

Saját tapasztalatom szerint (nyilván lehet ezzel egyet nem érteni) a 8-15 év közötti autók fenntartása jön ki fajlagosan a legolcsóbbra. Ilyen idős autókat már nem büntetik annyira se az adóval, se a biztosítók. Az alkatrész árak sincsenek már annyira az egekben mint a pár éves autókál. Nem csak gyári van mindenből márkaszervizben, mint a pár éves modelleknél, hanem megjelennek a jó minőségű gyári beszállítói utángyártottak is.

Viszont még nem annyira öregek ezek az autók, hogy a rozsda már komoly gondot okozzon, lakatoltani kelljen őket. Meg ha nem voltak agyonhasználva, jó eséllyel még a főbb komponensek is kitartanak.

Ellenben az öreg 20+ éves lomoknál szinte havi szinten elfáradhat valami. Mindig kell ezt-azt szinte folyamatosan cserélni hogy életben lehessen tartani.

dec. 8. 10:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/19 anonim ***** válasza:
Először úgy olvastam: "Nemrég a saját kocsimat bontottam el..."
dec. 8. 10:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/19 anonim ***** válasza:
17%

Saját tapasztalatom szerint egy ún. "eldobós autó" fenntartása kijön a fenti összegből, az értékvesztés ált. nem, a tankolás pedig nyilván kilométerfüggő.


Az eldobós autó azt jelenti, hogy te vagy az utolsó gazdája, addig hajtod, míg műszakit tudsz szerezni rá. Utána irány a leadás.

dec. 8. 11:37
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!