Nincs kereslet a gyenge minőségű, de drága autóikra. Hiába gyártanának nem tudják senkinek eladni. Ezen mit változtat a sztrájk?
tegnap 18:12
1/5 anonim válasza:
Nem gyenge minőségűek, hogy drága-e az meg szubjektív, de nem lóg ki nagyon felfele szerintem.
A szokásos hibát követték el: azt gondolták, hogy a növekedés, mint olyan az örökké tart és egyenletes, hullámvölgyek nélkül. Aztán ciklikusan, időről-időre kiderül, hogy nem, mindig van egy (mennyiségi) felső plafon.
tegnap 18:39
Hasznos számodra ez a válasz?
2/5 Telelő Teve válasza:
Ezt te kelet-európai szemlélettel nem fogod megérteni. Ők meg azt nem értik mi az, hogy gyárbezárás, munkanélküliség vagy keresletcsökkenés. Mióta ezek a gyárak felépültek gyakorlatilag végig teljes foglalkoztatáson üzemeltek. A ma ott dolgozó generáció ahhoz volt szokva, hogy a szülők, nagyszülők ha akartak bemehettek és dolgozhattak ott - mindig volt munka. Soha még csak közelébe sem jutottak olyan ipari összeomlásnak és elbocsátási hullámnak amit mondjuk a '90-es években a kelet-európai gyárbezárások voltak vagy mondjuk a 20-30%-os görög vagy spanyol munkanélküliség az eurozóna válságakor. Már az idősebbek elbeszéléseiből sem emlékeznek a második világháború utáni újjáépítésre, az legfeljebb a múzeumokban látható. Egyszerűen nincs kulturális mintájuk arra, hogy ezzel a helyzettel mit lehet kezdeni, de az erős szakszervezeti rendszert ismerik így sztrájkkal próbálkoznak.
tegnap 18:42
Hasznos számodra ez a válasz?
3/5 anonim válasza:
3 havi fizetés helyett adhatnának mindenkinek egy VW autót ingyen, aztán azt eladhatnák fél áron. A dolgozók is a pénzüknél lennének, a VW megspórolna 3 havi bért és az elfekvő készletektől is megszabadulnának, meg negyed év alatt átgondolhatnák a hogyan továbbot.
tegnap 18:49
Hasznos számodra ez a válasz?
4/5 anonim válasza:
Végül is megválaszoltad a kérdésed a kérdező. De ki kell egészítenem azzal, hogy már kínában nem igazán van a germán autókra kereslet(zártak is ott be gyárat), sőt a kínai autók nyernek egyre nagyobb teret Euróra szerte is. Valamint az hogy a volkswagen nagyon is erőltette az elektromos autókat csak hogy már állami támogatás nélkül, meg amúgy sem akarnak az emberek elektromosat venni. Mindezeknek együttesen most ez az eredménye.
tegnap 22:49
Hasznos számodra ez a válasz?
5/5 anonim válasza:
Semmit nem fognak elérni a sztrájkkal, mikor már megvan a baj, és veszteséges a cég. Persze a dolgozók ennek ellenére még béremelést szeretnének.
Inkább a parlamentjük előtt kellene tüntetni, elzavarni a sok korrupt politikusaikat, Uszulájukkal az élen, akik egy unión kívüli ország miatt tönkretették a saját gazdaságukat,és a sok elmebeteg szankciójukkal, meg az atomerőmüvek bezárásával,csak lábon lőtték magukat,mert az utóbbi meg hozta az energiaárak megugrását, ami szintén betett VW-nek a kínai piac csökkenése mellett.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!