Túlontúl drágán gyártanak, a termékeik maximum középszerűek, az e-autóra való átállásuk pedig katasztrófa.
Elfog kínlódni még egy darabig, aztán megveszi őket kilóra valamelyik kínai cég.
nov. 25. 13:23
Hasznos számodra ez a válasz?
2/11 anonim válasza:
Túlontúl drágán gyártanak és ráadásul sz@rt. Holott nézd meg mekkora karriert futott be a bogár a b5 passat vagy 4-es golf! Persze az előző golf generációk is. Hát ezt elk@rták, nem kicsit nagyon.
nov. 25. 13:41
Hasznos számodra ez a válasz?
3/11 anonim válasza:
Mivel nem nyújtanak semmi olyat amit más gyártók nem vagy olcsóbban így nem tudom mivel tudnák magukat kiásni ebből a gödörből.
nov. 25. 15:27
Hasznos számodra ez a válasz?
4/11 anonim válasza:
Mert egy nagy idióta népség német is.
EZ amerika szele hogy ne az orosz nyersanyaggal termeljenek és leválasztották az orosz földgázról.
Pont azért hogy ne tudjanak olcsóbban termelni mint az usa.
És ezt nem veszi észre az a gyökér népség.
Ráadásul milliárdokat nyomtak az ukránoknak amit a büdös életben nem kapnak vissza , a MErkel féle migráns törvénnyel is maguk alatt vágták a fát.
Hát mondhatni hogy megérdemelték a sorsukat, csak aza baj hogy mi meg hozzájuk vagyunk kötve és ezt mi is nagyon megérezzük.
Ha jól emlékszem tavaly fél év alatt 6800 vállalkozás adta vissza az ipart.
Beleszaladtak a faszerdőbe és nem is akarnak kijönni.
nov. 25. 16:11
Hasznos számodra ez a válasz?
5/11 Szolovjov válasza:
Ide vezetett a kapzsiság és hogy Németországban gyártott, német alkatrész szinte nincs az autókban. Pedig a legjobbak a Volkswagenek. 30 évig autók.
nov. 25. 17:01
Hasznos számodra ez a válasz?
6/11 anonim válasza:
5-ös! Szerinted csak Volkswagen tudott jó és tartós autókat gyártani? Akkor van még mit bőven tanulnod a témáról. Senki nem kérdő jelezi, mennyire k.bszott jó gépek voltak a régi golfok, passatok, bogarak, de talán pl a toyota is mond valamit....
nov. 25. 17:39
Hasznos számodra ez a válasz?
7/11 anonim válasza:
Nem állnak jól az biztos. Vagy lesz egy szemléletváltás nálunk, ha nem akkor lehet tényleg lehúzhatják a rolót végül.
nov. 25. 18:30
Hasznos számodra ez a válasz?
8/11 anonim válasza:
"nálunk"
*náluk akart lenni.....
nov. 25. 19:48
Hasznos számodra ez a válasz?
9/11 anonim válasza:
Veszni nem fogják hagyni. Szerintem nemsokára 180 fokot fognak fordulni és elkezdenek ugyanúgy működni ahogy évekkel ezelőtt is.
nov. 26. 09:28
Hasznos számodra ez a válasz?
10/11 anonim válasza:
Ez éppen a legújabb kötelező károgni való, amit már persze sehogy sem lehet megmenteni. De, meg lehet. Könnyű lesz? Nem. Lesznek veszteségek? Igen. Érinteni fogja az európai autóipart? Természetesen. Masszív szemléletmód váltásra lesz szükségük? Mi az, hogy! De a realitások talaján mozogva legalább pont annyi esélyük van megmenteni, mit csődbe vinni az egész cégcsoportot. És azért a VW-nél van egy pár márka, amitől vész esetén meg lehet válni, hogy a konszern túlélje.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!