Teljesen kitekert kormánynál miért ugrik a kerék?
Figyelt kérdés
Parkolásnál teljesen kitekert kormánynál lassan fordulva egy hangos durranás hallatszik és ugrik az első kerék, mintha egy nagyobb kőről/kavicsról lecsúszna a gumi, vagy oldalba rúgnák, vagy meglöknék az autót. Ez mitől lehet? Egyik autónál mindkét irányba kanyarodva mindkét oldalról hallatszik, egyik külső féltengely most lett cserélve, az jó elvileg. Másik autónál (AWD, városi terep) ugyanez, csak a jobb hátsó keréknél tolatásnál bal kanyarban.tegnap 21:34
1/1 anonim válasza:
Szervó. Ha hidraulikus a kormányszervód, érdemes lenne ránézetni a folyadék szintjére és minőségére. De amúgy is a szervók a teljesen kitekert kormánynál tudnak ilyet csinálni, ahogy dolgozik a futómű is közben. Hidraulikusnál ilyenkor van a legnagyobb "ellenállása" a folyadéknak, elektronikus ilyenkor erőlteti magát a legjobban.
A paraszt megoldásom amúgy az lenne, hogy mégis mi az a szituáció, amikor teljesen ki kell tekerni a kormányt? :D
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!