Ladáknál (de igazából minden autónál) csak a trapéztengely szilenteket kell leengedett autónál meghúzni, vagy összes többit is (kutyacsont, panhard, lengéscsillapítók)?
Figyelt kérdés
és egy ehhez csatlakozó kérdés hogy én csináltam ilyen kerék helyére felhelyezhető kis görgőkerekes mozgatót (egy 15cm széles laposvas kifurva azonos osztókörre, az letalpava és a talpon van a 4 görgő), ez is jó a lehuzatáshoz, vagy mindenképp keréken kell legyen?nov. 23. 10:44
1/3 anonim válasza:
A szilenteket mindig, mindenhol lehetőleg a két végállás közti elméleti középhelyzetben kell meghúzni.
3/3 anonim válasza:
Ladánál a gyári előírás az volt, hogy a futóműben minden szilentet keréken, egyenletesen elosztott 320 kg statikus terhelés mellett kellett lehúzni. Így a semleges állásuk ennél a terhelésnél volt, a ki- és berugózáshoz is volt tartalékuk a rugalmas alakváltozás tartományában. Egyébként a többi típusnál is ez szokott lenni az előírás: keréken, terhelve kell meghúzni a szilenteket, akkor nem nyíródnak el használat közben.
A te megoldásod is jó kerék helyett: a terhet a kerékagyra adja át, ugyanúgy fog állni a futómű, mintha kerék lenne rajta.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!