Öreg, karakteres Japánt vagy fiatal tucat Olaszt?
Motorokról lenne szó, de nem szeretnék konkrét típust írni, csak arra vagyok kíváncsi ti mit választanátok?
Egy árban vannak, egyforma erősek de a japán egyedibb, pörgősebb, viszont korából adódóan szarabb a féke, futóműve és váza. Valószínű többet is kell szerelni majd (46 éves).
Az olasz ezeknek az ellenkezője (8 éves).
Az olasz tucathoz van minden polcon az öreg japánhoz vagy vadászni kell a cuccot, vagy egyedileg gyártatni.
Van 30 éves japán cross motor (Honda) a közelemben, nem egyszerű egy-egy speckóbb cucc beszerzése. A pár éves hasonló KTM-hez azonnal van minden is.
5 a régi japánokról van szó. Azok szerintem karakteresek voltak.
Pont most van egy eladó ZZR kava 25 éves, szinte végig garázsban állt, km alig van ami látszik is rajta, már hónapok óta filozófálok rajta, hogy valahogy jobban vonz, mint a mostani (tulajdonképpen 2000-es évek második fele után gyártott) japánok. Persze nem kell senkinek még olcsón sem, mert "nincen' ábées" meg katalizátor.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!