Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Nagy darab férfi 120-140 kg...

Nagy darab férfi 120-140 kg milyen robogót vegyen aki 50-70 cm3 és B jogsival vezethető?

Figyelt kérdés

Köszönöm ha tudtok ajánlani melyik modellek lehetnek jók?

Luxus és drága kategória nem opció

Köszönöm.



nov. 17. 19:51
 1/9 anonim ***** válasza:
68%
B jogsival csak AM kategória vezethető, tehát 50cm3 felett és luxus kategória alapból kiesik.
nov. 17. 19:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
40%

Az en kymco agility city 50 4t teljesitmenye, acelos 3 lo, de 150 kiloig terhelhetö, es 2,6liternel ritkän szlopäl többet 100on..

Mondjuk hely lehetne több rajta terdben, de majd a következö rotyogonäl mär az is szempont lesz...

nov. 17. 20:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 b1812567 ***** válasza:
39%
Várj egy kicsit, hátha tényleg meglépik, hogy B-vel 125-ig lehessen motort vezetni.
nov. 17. 20:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
68%
#3 Jó lenne, de ez itt Magyarország, a bürokratáknak lételemük a közlekedőket is csesztetni. Meg most hogy szűkében van az államkassza, míg az ember leteszi valamelyik A-s jogsit azon is szépen keres az állam.
nov. 17. 20:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim válasza:
60%
Az neked kicsi sajnos.
nov. 17. 21:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
74%
Én 115 kg körül vagyok. Munkába járásra hogy ne kelljen városban 5 km-re az Euro6-os biturbós dízel autómat kínozni, egy időben, pár éve gondoltam robogóra. Csak B-s jogsim van, így egy 50-es jöhetett szóba. Piaggio Liberty újonnan volt szimpatikus a nagy kereke miatt. De tapasztalatom végül nincs vele, egyéb okokból hiúsult meg a projekt. Ja meg elektromosban SuperSocokat nézegettem.
nov. 25. 08:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
#3 Miért lépnék meg? Ott a nevetséges óraszámú B125/A1B jogsi, ami valamilyen formában sok EU-s országban létezik, nálunk kb. a legkevésbé szigorúak a feltételek, és bizony átengedik a 4+4 óra után a jelentkezők többségét.
nov. 25. 12:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 b1812567 ***** válasza:
Mert épp egy nagyobb KRESZ módosítás készülődik, és szó van erről is, legalábbis motoros érdekvédelmi szervezetek lobbiznak érte.
nov. 25. 19:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

Nyugodj meg, ilyen nem lesz. Nem fogják lazábbra venni a szabályozásokat, amikor az egész világ szigorít. Nálunk 2011 (2012?) óta már van ez a B125. Románia tavaly vezette be, csak 24 éves kortól, csak automata váltósra, intenzív tréninggel. Olaszországban, Ausztriában szintén szigorúbb. Sőt, Olaszországban a B kategóriás jogsi is szigorúbb, ott a kezdő jogsi nem annyit jelent, hogy nem vontathatsz, hanem lóerőkorlátozást, és kötelező két évig olyannak ülnie az anyósülésen, aki józan és nem kezdő jogsija van.

Nyugodj meg, az új KRESZ kb. csak leír dolgokat, amik most is léteznek (cipzárelv) meg pontosít bizonyos fogalmakat, pl. "kellő" oldaltávolság biciklis előzése esetén. Olyat nem fog Magyarország csinálni, hogy sokkal lazább új KRESZ-t és rendszert talál ki, mint a nyugati példák. Kezdjük ott, hogy a bécsi egyezménnyel ellenkező dolgot nem foglalhatunk jogszabályba, és nem is akarunk. Motorosoknál inkább az lesz a kérdés, hogy a sisakon kívül mit tesznek még kötelezővé. Nem fogják a teljes felszerelést kötelezővé tenni, mert akkor túl sokan pattognának az ára miatt, de azt esetleg elképzelem, hogy legalább a kesztyű kötelező lesz. Ez a 125-ös vezetés meg megint olyan dolog, hogy akiknek jó lenne, azok pont a fillérb*szók, akiknek pont jó az 50-es kétütemű kerregővel szabálytalankodni. Nem valós társadalmi igény az, hogy B jogsival 125-ös motort vezess. Ha meg mégis, nem drága és nem sok idő az a 4+4 óra + vizsga.

nov. 26. 09:52
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!