Hogyan kell a papírokat intézni és mennyibe kerül hogy 82es legyen a forgalmin is az MTZ?
Erre leginkább hivatalos szerv tud megfelelő választ adni. (Mondjuk vizsgabázis pl.)
Típusmódosításnak számít elvileg.
Mi lenne az értelme amúgy? Csak attól, hogy összkerekes lett, még nem lesz automatikusan 82-es. Szerintem ezt így nem lehetséges, papíron két külön típusról van szó, még akkor is, ha gyakorlatban az oroszoknál ez nem jelentett nagy különbséget. Kis túlzással élve, de ha én egy Ford Fiestára Mustang jelvényt rakok, nem fogom tudni átíratni a forgalmiban Mustangra.
Amúgy meg szerintem senkit nem érdekel, ha már eleve forgalomban van és a neveteken van.
Átalakítás, mint a tuningnál.
Érdemes Agroinform-on tájékozódni, ott van bőven olyan mekkmerster aki tákolja ezeket a sz/rokat, ahelyett, hogy venne egy normális tarktort.
De ha biztosra akarsz menni, akkor a helyi NKH-ban kérdezed meg, pontosan mi kell hozzá az ő kedvük szerint. (Jobban fogsz járni, ha ezt eladod és veszel egy gyárilag 82-est, ha már ez a perverziód)
"Csak attól, hogy összkerekes lett, még nem lesz automatikusan 82-es."
Pedig hivatalosan úgy szól a fáma! A 80-as az elsőhajtás nélküli verzió, a 82-es meg az összkerekes.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!