Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mikortól lettek sokkal rosszab...

Mikortól lettek sokkal rosszabbak a dízeles autók?

Figyelt kérdés

nov. 7. 09:55
1 2 3
 11/22 anonim ***** válasza:
100%
Nem lettek rosszabbak, nem úgy értem. Hanem aki ÖLI az autót, az könnyebben tudja idő előtt tönkretenni + eleve megbízhatatlanabb lett mindegyik, benzin-dízel is. Egyik se lett rosszabb. Az autóipar veszett ki, ami ma van, az már nem autógyártás, hanem szégyen.
nov. 7. 11:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/22 A kérdező kommentje:
Igen ezért gondoltam hogy veszek egy jó állapotban lévőt amíg lehet,sokáig kiszolgálna
nov. 7. 11:33
 13/22 Telelő Teve ***** válasza:
48%

Átlag felhasználónak aki ilyen kérdéseket tesz fel mindig is rosszak voltak. Azoknak a sofőröknek akik nem úgy fogják fel, hogy vezetnek, hanem tudatosul bennük, hogy ők gépet üzemeltetnek nem hogy nem lettek rosszabbak, hanem sokkal jobbak lettek a modern segédberendezésektől, mint a részecskeszűrő és a szelektív katalizátor.


Ez olyan kérdés, mint hogy mikortól lettek rosszabbak a mobiltelefonok, hiszen a régieken még nem volt érintőképernyő, USB csatlakozó meg 4G vevő, s azok milyen könnyen üzemeltethetőek voltak.

nov. 7. 12:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/22 A kérdező kommentje:
A klíma megszorítások miatt bevezetett technológia a gép élettartamát rövidítette hacsak nem megy őrült távokat nem költ milliókat ezekre a szar tönkremenő technikákra és legtöbben nem,szóval motor kuka idő előtt és javítás gazdasági csőd. Hogy az eus bünözők zöld Hitlerek gazdagodhatnak.
nov. 7. 13:02
 15/22 anonim ***** válasza:
100%
Gondolom le leszek pontozva: egy Euro4-es és egy Euro6-os dízelem is van. Egyáltalán nem érzem, hogy az újabb rosszabb lenne. Igaz, nem városban két sarokra futkosok vele jéghideg motorral, arra pedig odafigyelek, hogy mikor regenerál. Az Euro6-os is megvan lassan 7 éve. Eddig gyakorlatilag csak tankoltam és olajcseréket csináltam. Semmi hibajelzés, semmi hibaüzenet, vagy rendellenesség. Egyébként meg jól megy, jól fogyaszt, az utastérből kifejezetten halk is. Semmi bajom nincs vele.
nov. 7. 13:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/22 Telelő Teve ***** válasza:
100%
Nem rövidítette az élettartamot, egy mai diesel sokkal többet megy el, mint a régiek. Csak míg régen ritkaságszámba ment és megfordultak az emberek egy nagyon óvatosan karban tartott fél millió kilométert futott Mercedes W123 vagy Peugeot 406 után, addig ma már a szervizesek is undorodnak, hogy minden nap bejön egy nagy futásteljesítményű, kikopott ülésű lefingott Ford Transit vagy Renault Fluence amire alig költ a tulajdonos.
nov. 7. 13:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/22 anonim ***** válasza:
69%

[link]


"Arra a felvetésre, hogy 35 évnyi autós műsorvezetés után továbbra is imádja-e az autókat, Clarkson határozott nemmel felelt. Elmondása szerint a mai autók majdnem mind „sz@rok", 80-90 százalékukat pedig meg sem lehet különböztetni egymástól. „Nem tudom, mik ezek, de nem is érdekel. Oh, új hibrid hajtásláncuk van? Pont leszarom." – mondta."


Attól függ, hogy ki milyen szempontokat néz! Amennyiben "meg akarod menteni a bolygót", szereted a sok elektronikát, kényelmi funkciókat, vezetés segítő funkciókat és lesz@rod, nem nézed az élettartamot vagy is annak a hiányát és hogy kb mind egyforma, akkor ez esetben tökéletes egy bármilyen mai autó. De ha tartós konstrukcióra és minél kevesebb elektronikára, egyediségre vágysz, annál jobban vissza kell menned az időben.


https://www.youtube.com/shorts/vELSBjO3b-c

nov. 7. 13:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/22 A kérdező kommentje:

15, használtban szokott gond lenni, újonnan igen megbízhatóbbak de amikor javításra kerül sor jóval drágább és élettartama is rövidebb.


Nyilván 16 nem is az ősrégiekre gondoltam hanem van egy átmenet

nov. 7. 14:15
 19/22 anonim ***** válasza:
100%

#18, azért egy dízel autó 7 év alatt kapott már használatot, újnak semmiképp nem mondanám. Nem kiállítási tárgy egy vitrinben nálam sem. A másik 20 éves lesz, nincs 20 éve a tulajdonomban. De annak idején is az volt hogy "ezek már hulladékok... 2000 bar, turbó, EGR, változó geometria, intercooler, stb... ezek csak mind beépített élettartamrövidítő felesleges úri huncutságok. Bezzeg az Euro0-a szívódízel, az aztán az isten!" Hát én vahagy nem sírom vissza őket.

Valamit valamiért. Cseréltem már kettőstömegűt. Nem olcsó, de újabb 200.000 km-t elmegy. És azért kell gyakorlatilag hogy ne 70 ló vonszolja a bódét. Az megint más téme, ha valaki megveszi a kínálat legaljáról a legolcsóbb lefingott dízelt, aztán rájön, hogy hoppá, erre költeni is kell ám! Dúl fúl, de kifizeti, közben telekürtöli a netet, hogy minden dízel micsoda hulladék és kivétel nélkül az ember gatyáját is rá kell költeni. Ő ezt még kifizeti, de az biztos hogy utána megy a piacra a kocsi! Majd veszi a következő hasonló filléres rozzant lomot... Na itt nem az autóval van a legnagyobb gond. És semmiképp nem ebből általánosítanék. Több dízel autóm is volt már. Saját és céges is. 20 éves is, egyáltalán nem csak pár évesek, amket garanciaidő után eladok és hoznám ki a következő újat. Volt több céges is. Egyikkel se volt soha semmi problémám.

nov. 7. 17:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/22 anonim ***** válasza:
#14 jah. "klímavédelem" felkiáltással irgalmatlan mennyiségű szemetet gyárt az emberiség a fogyasztói társadalomnak jelenleg...
nov. 7. 19:09
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!