Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Start Stop rendszerű autókhoz...

Start Stop rendszerű autókhoz szükséges-e dupla áron megvenni a speciális akkumulátort (EFB)? Vagy elég lehet a gyáritól nagyobb amperórást beletenni?

Figyelt kérdés

ma 18:22
 1/9 anonim ***** válasza:
Szerintem baromság az, talán olyan helyen mint bp. ha állandó dugó van és araszolás, lámpa van sűrűn és mindíg meg kell állni és indulni.
ma 18:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
De én úgy tudom hogy kilehet iktatni azt a rendszert és akkor pont olyan mint a többi .
ma 18:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
Ki lehet kapcsolni a rendszert indításkor vagy később, és akkor nem kell feleslegesen nagy akksi, nekem is kb első dolgom lelőni a start-stopot. Kikötni azért nem akarom. A gyári méretnél én nem vennék nagyobbat, elvégre ott már kiszámolták, mekkora kell.
ma 18:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:

Teljesen más a töltési karakterisztika. Meg fog dögleni hamar az akku, mivel soha nincs feltöltve teljesen.

Ha ezt valóban ki tudod iktatni és 14,4 körül tölt fixen, akkor jó lesz bele a sima is..


[link]

ma 18:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 dirtboy ***** válasza:
50%
startstopra alkalmas aksi kell bele igen,akkor is ha nem használod a startstopot
ma 18:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
29%

Nekem is most lesz cserés a 80Ah-s AGM akkum. De én biztos nem ezen akarnék spórolni és okosabb lenni mint az autót tervező "hülye" mérnökök. Ha volt pénzem autóra, akkor a normális fenntartására is van. Ez eleve bele volt kalkulálva, különben meg se vettem volna.

Ha sima ólom. savast teszel bele, meg fog dögleni nagyon hamar. Nem azért mert nem lesz feltöltve, pont ellenkezőleg, folyamatosan túl lesz töltve. A SS-os autóm 14,8-15,0V-tal is tölt. AGM akkunak ez nem gond. A sima savasnál 14,4V fölött viszont elkezd bomlani az elektrolit. Más töltési karakterisztikát igényel, ami az autódon nem úgy működik, hogy csak átbillenetsz egy kapcsolót és jó lesz.

ma 19:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
100%

14,4V maximum a sima ólom savasra volt igaz. Ilyet már régóta nem kapsz. A maiak jellemzően, kálcium, vagy ezüst ötvözetűek. Legalább 14,4V töltőfeszültség van előírva, 14,8V az ajánlott.


Tehát a nagyobb probléma az alultöltés lesz.

ma 19:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
31%

Ólom savas akksi 😅😅😅😅

Ember, naptárt nézted mostanában? 2024-et ír nálam.


Kérdező: ha kikapcsolod a start stop cuccot minden induláskor akkor jó bele a normál akksi is.

Ha használod a start stoppot akkor AGM.

ma 19:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

Megint előkerültél gumis? Újból baromságokat írogatsz.

Semmi köze az akku töltésének ahhoz, hogy használja a start-stopot, vagy nem. Belinkeltem a karakterisztikát, ugyanúgy részlegesen lesz csak feltöltve, mivel bizonyos % felett már csak motorféken tölt a rendszer. Pont nem érdekli, hogy ki van-e kapcsolva a start-stop.


Fárasztó nagyon folyamatosan a féligazságaidat, beböfögéseidet korrigálni.

ma 19:58
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!