Miért ragadhatott "P" állásba a CVT-váltó?
"Olvasd ela kezelési útmutatót:)"
De jó lehet olyan okosnak lenni mint amilyen te vagy!
Vedd le az aksi egyik saruját úgy tíz másodpercre...aztán vissza, majd próbálj indítani.
egy próbát megér, rosszabb nem lehet. Az én váltómmal ez még nem fordult elő, de tanultam az esetedből
Az nem okozhat gondot, hogy álló motornál teszed P-be. Automatát mindig így rakok P-be, mert beállás után még néha kicsit kell előre vagy hátra tolni felemeléshez. Mindig N-be rakom, megemelem pár centire és csak utána P.
Indulni és bezárni azért nem tudod, mert nincs P-ben. Mindkettőt csak P-ben lehet biztonsági okokból. Miután kitetted üresbe, utána próbáltad megint P-be rakni?
"Indulni és bezárni azért nem tudod, mert nincs P-ben. Mindkettőt csak P-ben lehet biztonsági okokból. Miután kitetted üresbe, utána próbáltad megint P-be rakni?"
Igen. Üresből P-be rakva ismét bereteszel. Indítani/ zárni pedig P-ben nem tudom.
"Én tuti szétszedném és ránéznék mi a helyzet vele."
Én nem értek hozzá, meg aztán garanciális autót nem igazán piszkálnék. De köszi a tanácsot!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!