Motoroknál hogyan van az üzemanyag rendszer?
Benzincsapnál van három állás, nyitva/zárva/tartalék.
Pontosan mit takar a tartalék állás? Külön van választva a tank egy része és onnan kapja tartalék állásban a benzint vagy hogyan van a motorok üzemanyag rendszere?
Nincs több részre osztva. A tartalék gyakorlatilag a tank alján levő benzin. Nem tudom, hol sugalltam, hogy több részre lenne osztva.
Palack oldalára két különböző magasságba fúrj egy-egy lyukat, mindkettőt ragaszd le szorosan szigszalaggal. Töltsél bele vizet. Vedd le a szigszalagot a magasabban levő lyukról. Addig fog az oldalán kifolyni a víz, amíg a lyuk alá nem csökken a szintje. Aztán vedd le a szigszalagot az alsó lyukról, akkor megint folyik a víz.
Kb. ezt csinálja a benzincsap is, csak ott a motor által kialakított vákuum mozgat egy membránt, ami engedi a benzint a karburátorba folyni, tehát ha ON állásban hagyod, akkor sem lenne szabad szivárognia.
A kapcsoló meg annyit tud, hogy ha OFF állásban van, akkor ha beindítod a motort, egyik csövön sem tud benzint szolgáltatni, amennyi a rendszerben maradt, azt elégeti és csókolom. Ha ON állásban, akkor a rövidebbig csövet fizikailag elzárja. Tartalék állásban meg a hosszabbik csövet zárja el, a rövidebbet nyitja ki.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!