Motoroknál hogyan van az üzemanyag rendszer?
Benzincsapnál van három állás, nyitva/zárva/tartalék.
Pontosan mit takar a tartalék állás? Külön van választva a tank egy része és onnan kapja tartalék állásban a benzint vagy hogyan van a motorok üzemanyag rendszere?
A hosszabb cső a normál és amikor odáig elfogy a benzin akkor megáll, utána átkapcsol tartalékra és akkor meg a rövidebb csövön kapja a benzint.
A normál állás esetén nem a tank teljes kapacitása elérhető, csak a kb 90%-a.
Ez azért van mert régen sok motoron nem volt üzemanyag szint jelző. Ig onnan tudtad, hogy kevés vagy kifogyott a benya, hogy megállt a gép. Így viszont amikor kifogy a "normál" adag benzin és elkezd dadogni a gép még át tudsz kapcsolni tartalékra, ami az enyémen még kb 40-50 km-rel elég volt, vagyis elértél vele a benzinkútra.
> "Ha a benzin szintje alacsonyabb, mint a hosszabb cső hossza, akkor a hosszabb csőbe már egyértelműen nem tud folyni benzin."
Ez világos. De a rövidebb cső hova vezet? A leírásod azt sugallja, hogy több részre van osztva a tank belseje, de akkor a tartalék rekeszbe hogyan kerül bele benzin a tankoláskor? Ugye egyes repülőgépeknél van az, hogy külön tartály van a tartaléküzemanyagnak, de azt tudtommal külön is kell tankolni.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!