Audi a4 b7 2.5 tdi v6 magasnyomasu szivattyu hiba. Mennyire lesz draga a javitasa?
Figyelt kérdés
Tudom tudom, szar motor, nem kellett volna megvenni stb. De eddig 2 eve van nalam es teljesen jol szolgalt. Most viszont egy gyorsitas kozben megtorpant az auto es megallt majd azota neha indul vsak el akkor is lefullad par masodperc utan. Ki lettek olvasva a hiba kodok es a magasnyomasu szivattyu nem ad jelet a vezerlonek vagy valami ilyesmi pontosan nem emlekszem ra, de a pontos hibakodokat is letudom irni ha szukseges. Szerelo ismeros szerint valoszinuleg a magasnyomasu szivattyu koszont el. Ennek a javittatasa nagyjabol milyen osszegbe fog fajni? Gondolom nem lesz olcso.okt. 22. 21:01
2/10 anonim válasza:
Sokmindentől függ, de legfőképp azon ki csinálja. Nevesebb szervízek nyílván dupla áron fogják megcsinálni.
3/10 A kérdező kommentje:
Azt gondoltam hogy pontos arat nem lehet mondani, csak kivancsi vagyok, hogy nagyjabol mire szamitsak. Remeltem hogy max 300ezer korul meguszom, de akkor gondolom ezt a remenyt engedjem el.
okt. 22. 22:00
4/10 anonim válasza:
Ezt engedd igen és még más "érdekességet" is találhatnak közben.
5/10 Szolovjov válasza:
Kivaló motor a 2.5 V6. Semmivel nincs vele több baj, mint az istenített 1.9 Pd-vel. Viszont miféle magasnyomású szivattyú? Ezekben VP44 típusú adagoló van. Annak van külön vezérlőegysége. Lehet hogy elektronika hibás az adagoló. Egyáltalán nem biztos hogy nagyon drága lesz. Szereld le az adagolót és küldd el olyan szakműhelybe, ahol foglalkoznak VP44-essel.
7/10 A kérdező kommentje:
01318as hibakod, ezt dobja fel 2x
Elsonel azt hogy no signal masiknak meg hogy no communication, tehat nincs jel meg kommunikacio a vezerlo fele
17978 as hiba ez pedig az immobilizerrel kapcsolatos.
okt. 23. 08:23
8/10 A kérdező kommentje:
Nekem mindenki azt mondogatja, hogy ez a magasnyomasu pumpa még szereli ismeros is ezt mondta, de akkor ezek szerint az adagolo.
okt. 23. 08:24
9/10 anonim válasza:
Akkor kukázd ezt a "szerelő" ismerősöd. Nagynyomású szivattyú a common rail dízel rendszereken van, az adagolós rendszer egy régebbi technológia, és teljesen máshogy működik. A hibakód alapján elképzelhető, hogy elég neki pusztán egy elektronikai javítás, és mechanikailag nem kell hozzányúlni, ez kijöhet bőven 100 ezer ft alatt is. Persze meg kell nézni.
10/10 anonim válasza:
#9 A VP adagolók, már nem igazán adagolók. A régi EDC adagolókon konkrétan egy hdk fejet raktak egy sima mechanikus adagolóra.
A VP/PSG adagolók már nem él, hanem idő(impulzus) vezéreltek. "Rendszertanilag" közelebb áll a CR-hez mint a forgó elosztós VE adagolóhoz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!