Mik a hiba jelei a magasnyomású pumpának?
Ford Focus mk1 1.8 tddi 90le.
Kisszervíznél a mester azt mondta, hogy apró fém reszelék volt az üzemanyagszűrőben. 21.000 kilómétert mentem vele eddig és most cseréltük először az üzemanyag szűrőt. Tehát az az egyébként nem nagy mennyiség legalább 21.000 vagy több kilométer során gyűlt össze.
A kocsi jól indít a nagy hidegekben is, ereje is van. Tény, hogy füstöl egy kicsit ha jobban gyorsítok. A fogyasztás viszont 5.5 és 6.5 liter között szokott alakúlni. Főként pályázni szoktam.
Te annyit mentél és más mennyit ment vele?
De fémreszeléknek nem szabadna lenni még 10* ennyi km-nél se .
Az nem mester volt, hanem egy majom, és nem fémreszeléket látott benne, hanem az anyja p.csáját.
Adagoló van az autódban, semmilyen fémreszelék nincs.
Az elektronikája szokott bedögleni az adagolódnak, akkor nem indul.
337.000 kilométerrel vettem az autót.
Nyílván semminek sem szabadna lenni az üzemanyagszűrőben hiszem a tank belsejéről sem kerűlhet oda semmi szennyeződés és az üzemanyag is 100%-os tisztaságú. :)
Tehát lényeg, hogy a pumpa okozhatja és az injektorok (tudtommal ebben porlasztók, porlasztó csúcsok vannak) adják meg magukat.
Konkrétan a kérdésemre miszerint mik a tünetei használat közben annak, hogy a magasnyomású pumpa kezdi megadni magát nem kaptam még választ.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!