Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi történhetett, mentem kb....

Mi történhetett, mentem kb. 15 km-t utána nem állítottam le az autót hanem hagytam alapjáraton hagyni kb. 10 percig és utána láttam, hogy a vízhőfok nem a közepén állt hanem visszaesett kb. a felére, miért volt ez?

Figyelt kérdés

Természetesen utána ahogy mentem újra visszaállt, de miért volt ez? Miért esett vissza 15 km megtétele után?

Kint a levegő kb. 12-14 fok lehetett.

Autó amúgy egy Fiat Punto 1.2 16V



okt. 20. 22:24
1 2
 11/14 anonim ***** válasza:
Akkor is hűl, és ha nem zár vissza a termosztát akkor simán visszahűl....
okt. 21. 20:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/14 anonim ***** válasza:

11.

Felvilágosítanál, hogy akkor minek van venti a radiátor mögött? Már pusztán az, hogy ott van is bizonyítja: mert álló járműnél, de járó motornál, nemhogy nem hűl, hanem melegszik. Még araszolva, vagy meg-meg állva is be kell kapcsolni néha nyáron, nemhogy akkor, amikor végképp semmi menetszél nincs. De mondom, nézd meg OBD eszközzel, látni fogod, hogy lassan melegszik.

okt. 21. 21:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/14 anonim ***** válasza:

Kérdező:

nem jár a venti alapjáratnál azonnal (vagy le sem állva), ahogy megállsz? Annak csak 100-105 fok körül kéne elindulnia, ha full sebességgel pörög 85 fokos víznél, akkor könnyen lehet, hogy nem kívánatos módon hűti még állva is.

okt. 21. 21:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/14 Csepregi21 válasza:

Hát nem mostani de azért hátha okosabbak leszünk. Nekem is 1.2 16v Hlx a paripám. Olyat produkált hogy beindítottam ès alapjáraton meg se mozdult a hőfok, mikor elindultam akkor megindult felfelé, lett fűtés is, kb 2-3 km után visszaesett a vízhőfok ,fűtés nuku. Utána megindult felfelé. Ha megálltam akkor elkezdett lehűlni.


Alapjáraton 10 perc után a kiegyenlítő szintje emelkedett, közlekedés közben viszont nem. Ezt nyílván nem menet közben néztem, hanem amikor hazaértem akkor motorháztető föl, kiegyenlítő kukucs, szint rendben.


Aztán 24 december 13 péntek jött a szopóroller. Benzin kútról kifelé egyszer elszállt az erő belőle, mint a 2hengeres traktor olyan lett a hangja.


Hiba: átégett a hengerfej tömítés. Ez miatt a felső tömítéseket cserélni kellett+ ugye a síkolás. Szerencsére nem vert széjjel semmit a dugó, viszont utána szólt a szerelő hogy gáz van , a 16 hidrotőkéből 4halott 9 haldoklik ,így mind a 16 cserélve lett.


És lám azóta nincs gond a fűtéssel (alapjáraton se), se a hűtő folyadék szinttel.



Ez az én kis történetem.

jan. 18. 15:21
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!