Világít a töltés jelzőm a műszerfalon, milyen hibára utalhat?
Járó motornál multiméterrel mérj rá az akku sarukra hogy mennyit mutat, aztán ha hozzáférsz a generátoron lévő csatlakozóhoz ott is érdemes lenne rámérni hogy ott mennyit mutat töltésnél. Lehet valahol elvész az energia, meg persze minél kevesebb fogyasztóval csináld a mérést, utána meg adj rá párat mondjuk világítást, rádiót, esetleg fűtést hogy mennyit vesz így el, mert lehet nem bírja már a nagyobb terhelést sem a generátor.
Persze lehet akku hiba is hogy nehezen veszi fel, de attól még a töltés lehetne 13,5-14,5 volt között. De ettől független érdemes lenne az akkut felrakni külön töltőre és rendesen feltölteni mondjuk 24 órára legalább hogy akkor mit produkál mert lehet ettől a rengeteg rövidtávtól amit nem értek miért mész ilyen keveset egyszerűen nem tud feltölteni normálisan. Persze ettől függetlenül nem lenne szabad hogy jelezzen a töltésvisszajelző.
Szerintem menj el villamosságishoz vagy legalább egy olyan üzletbe ahol árulnak autó akkukat ott kell hogy legyen nekik mérőműszer és akkor magát a mérést megcsinálják neked normálisan hogy mi lehet a gond.
Mondjuk nekem volt olyan autóm aminek az akkuja már haldoklott és olyan hibákat produkált hogy amint több fogyasztót kapcsoltam fel akkor iszonyatosan letudott esni a feszültség ameddig felpörgött a fűtőventilátor például.
Köszönöm a választ 2-es. Körbe mérem ma, hátha mutat valamit.
(U.i.: csak én intézem most a szervizet, nem én használom. :))
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!