Minél kevesebb alkatrész van benne, minél egyszerűbb annál kevesebb mindent kell karbantartani. Magyarul szívó benzines, ha van még olyan.
okt. 6. 18:40
Hasznos számodra ez a válasz?
3/12 anonim válasza:
#1 Ja tényleg az elektromosnál még kevesebb karbantartani való van hupszi.
okt. 6. 18:44
Hasznos számodra ez a válasz?
4/12 anonim válasza:
Az megvan, hogy a felsorolt alkatrészek egyértelműen futásteljesítmény és használati szokások függvénye?
okt. 6. 18:47
Hasznos számodra ez a válasz?
5/12 anonim válasza:
Bármelyik elektromos.
okt. 6. 19:34
Hasznos számodra ez a válasz?
6/12 anonim válasza:
Az elektromos ritkábban kéri a szervizt, akkor viszont nagyon és zsebbenyúlósan. A szerviz óradíj is általában jóval magasabb csak azért mert elektromos. Az akkupakk élettartama is véges.
Ha csak pár évre kell, aztán úgyis cserélgeted, akkor valóban nyerő lehet. Aztán majd a következő tulaj meg szív vele...
okt. 9. 08:52
Hasznos számodra ez a válasz?
7/12 A kérdező kommentje:
Azt már én is kimazsoláztam, hogy az elektromos autó javítás óradíja kb. 50%-kal magasabb mint a hagyományos autóknál (Pl. Ivanics Volvo szervíz stb.). Ha a kérdést 400 000 km. megtételére számított szervizköltségre tettem volna fel, az talán okosabb lett volna. Az elektromosautók élettartama nagy kérdés egyelőre.
okt. 9. 13:07
8/12 anonim válasza:
#7 Nem nagy kérdés, vannak 800 ezret futott teslák 2-szer kellett aksit cserélni átlagosan bennük, ami azt jelenti kb. 400 ezret megy el komolyabb hozzányúlás nélkül.
okt. 9. 13:19
Hasznos számodra ez a válasz?
9/12 Koplárovics Béci válasza:
"az elektromos autó javítás óradíja kb. 50%-kal magasabb mint a hagyományos autóknál "
Csak fele annyit sem kell szervizben tölteni. A fele annyi idővel számolva is 2/3-a a szervizköltség.
"Ha a kérdést 400 000 km. megtételére számított szervizköltségre tettem volna fel, az talán okosabb lett volna. Az elektromosautók élettartama nagy kérdés egyelőre."
2-3000 töltési ciklus alap, hogy kibírják az akksik jelentős degradáció nélkül. 400 000km-t 200km-es ciklusokkal számolva 2000 ciklusnál jársz. Azaz van még jó eséllyel 200 000km-ed. Eddigre 15-20 éves az autód az átlag magyar átlagtól magasabb használat mellett is.
okt. 9. 17:56
Hasznos számodra ez a válasz?
10/12 anonim válasza:
Valóban az elektromos, ha meg nem elektromosat akarsz, akkor Toyota, Lexus!
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!