Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mely 2015 és 2024 között...

Mely 2015 és 2024 között forgalomban lévő személyautó modellek igénylik a legkevesebb karbantartást?

Figyelt kérdés
Pl. a vezérléscserére, olajcserére, fékbetétek és tárcsák cseréjére gondolok.

okt. 6. 18:35
1 2
 1/12 Koplárovics Béci ***** válasza:
58%
Pl Tesla.
okt. 6. 18:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
19%
Minél kevesebb alkatrész van benne, minél egyszerűbb annál kevesebb mindent kell karbantartani. Magyarul szívó benzines, ha van még olyan.
okt. 6. 18:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
59%
#1 Ja tényleg az elektromosnál még kevesebb karbantartani való van hupszi.
okt. 6. 18:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
55%
Az megvan, hogy a felsorolt alkatrészek egyértelműen futásteljesítmény és használati szokások függvénye?
okt. 6. 18:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
0%
Bármelyik elektromos.
okt. 6. 19:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
100%

Az elektromos ritkábban kéri a szervizt, akkor viszont nagyon és zsebbenyúlósan. A szerviz óradíj is általában jóval magasabb csak azért mert elektromos. Az akkupakk élettartama is véges.

Ha csak pár évre kell, aztán úgyis cserélgeted, akkor valóban nyerő lehet. Aztán majd a következő tulaj meg szív vele...

okt. 9. 08:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 A kérdező kommentje:
Azt már én is kimazsoláztam, hogy az elektromos autó javítás óradíja kb. 50%-kal magasabb mint a hagyományos autóknál (Pl. Ivanics Volvo szervíz stb.). Ha a kérdést 400 000 km. megtételére számított szervizköltségre tettem volna fel, az talán okosabb lett volna. Az elektromosautók élettartama nagy kérdés egyelőre.
okt. 9. 13:07
 8/12 anonim ***** válasza:
100%
#7 Nem nagy kérdés, vannak 800 ezret futott teslák 2-szer kellett aksit cserélni átlagosan bennük, ami azt jelenti kb. 400 ezret megy el komolyabb hozzányúlás nélkül.
okt. 9. 13:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 Koplárovics Béci ***** válasza:
70%

"az elektromos autó javítás óradíja kb. 50%-kal magasabb mint a hagyományos autóknál "


Csak fele annyit sem kell szervizben tölteni. A fele annyi idővel számolva is 2/3-a a szervizköltség.


"Ha a kérdést 400 000 km. megtételére számított szervizköltségre tettem volna fel, az talán okosabb lett volna. Az elektromosautók élettartama nagy kérdés egyelőre."


2-3000 töltési ciklus alap, hogy kibírják az akksik jelentős degradáció nélkül. 400 000km-t 200km-es ciklusokkal számolva 2000 ciklusnál jársz. Azaz van még jó eséllyel 200 000km-ed. Eddigre 15-20 éves az autód az átlag magyar átlagtól magasabb használat mellett is.

okt. 9. 17:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:
Valóban az elektromos, ha meg nem elektromosat akarsz, akkor Toyota, Lexus!
okt. 9. 21:35
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!