2008-10 utáni Mercedesek karbantartása jelentősen megdrágult, mivel a gyártó és az importőr igyekezett sarokba szorítani a a független szervizeket. A régi Mercedes szakszervizek nagy része bezárt, mert nem voltak hajlandóak nekik gyári alkatrészt eladni vagy csak aranyáron vehették meg. A Daimler keresztes hadjáratot hirdetett az utángyártott alkatrészek ellen, szóval egy csomó alkatrésznek nem is létezik utángyártott konkurenciája. Az EU-s jog kimondja, hogy bárki gyárthat alkatrészeket és szervizelhet autókat, de a Merci jogászainak is megadja az esélyt, hogy szétperelhessenek, ha nem licencelt a diagnosztikai szoftvered.
Szóval nyugodtan készülj fel a 200.000-es fékbetét cserékre és társaira. De praktikusabb, ha eleve olyan márka autóit keresed amely nem a járműjavító kisipar ellehetetlenítését látja az üzleti siker kulcsának.
Semmi, hisz' oda van írva: költségmentes. :)
Ha pedig mégsem, ott a négy misi...
Nem nemrég néztem egy videót, igaz bmw volt és egy féltengely 500000 ft bele.
Gondolom ez se olcsóbb és már a km ott van hogy ilyenek jönnek elő sorozatban.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!