Köszönöm.
Ez annak idején kifejezetten jó autónak számított?
Dehogy volt jó autó - ki kellett vezetni az összes ilyen amerikai szutykot az európai piacról, annyira cikinek számított az európai meg japán autókhoz képest - gondolom ez a kép is a kölni gyárkapunál készült ahol ilyen autót kapott valamelyik vezető büntetésül.
Persze Kelet-Európai szemmel menő volt mint nyugati autó, de ott Németországban? Még az Opel tulajok is körberöhögték, az Omega milliószor sportosabb és menőbb volt, a kor 5-ös BMW-jéhez vagy egy Audi 200 Avanthoz képest gyenge, nehéz, idejétmúlt. A Honda Accord és Mitsubishi Galant jelentette japán csúcs-technológiás autókból meg olyan volt visszanézni egy ilyenre, mint ha okostelefonról váltanál vissza Nokiára.
Ez egy amerikai modell. Amerikában ez egy átlagos családi autó volt.
Európában, főleg a keleti blokkban ritkaság volt, így lehet hogy nagy szám volt.
Állítólag problémás volt az automata váltója és a kasztni nagyon rozsdásodott, így nem sok maradt meg az utókornak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!