Melyik bírja jobban a gyötrèst a Ford focus 1.6 TDCI vagy 1.8 TDCI a jobb, tartósabb strapabíróbb motor?
Figyelt kérdés
szept. 13. 08:03
11/15 anonim válasza:
Nem vagyok hondás csak japános és ez egy összehasonlítás volt. Viszont linkeltem a kettes focusokról szakmai véleményt, nagyon sok információ szerepel benne, így remélhetőleg a kérdező is választ talál a kérdésére.
12/15 anonim válasza:
Én meg tudok olyat, ahol a Honda előbb szervizben kötött ki (kolléganőmé), mint a Ford (enyém). Na puff... Amúgy meg ki az a marha (láthatjuk van pár), aki folyadékok nélkül 7ezren pörgeti igy a motort...? Az, hogy egy ilyen semmitmondó gyilkoláson a ford előbb elvérzett, hát istenem. Az épeszű emberek nem igy használják az autót, úgyhogy ez baromira nem mérvadó és átlagos használat. És akkor még amiről nem is beszéltünk: lehet neked hondád, ha baxol a szervizeltetésére, és nem kiméled, gyilkolod. Előbb befog halni, mint az a ford, ami karban van tartva. És ezt akár irhatjuk márkafüggetlenül is.
13/15 anonim válasza:
Nekem volt eddig mindegyik generációs focusom (1-2-3). Az első kettővel a rohadás volt a legnagyobb gondom, ezt kijavitották a 3-asba, mert ott 13 év alatt egy szem rozsda nem jött ki rajta, pedig mindig kint állt. A motorja pedig 270ezer km után is pöpec volt, sose bocsájtom meg magamnak, hogy eladtam.
14/15 anonim válasza:
Az épeszű emberek nem így használják az autót. Persze, hogy nem így használják, de senki sem mondta, hogy így használják. A carwow mindig csinált nem szokványos teszteket (is). Kicsit ahhoz hasonlítanám, mint ha két embert befogsz egy nap fizikai melóra és nem adsz nekik se inni, se inni és ki bírja tovább. (Ebből csak azt derült ki a jelen lévő autók között, hogy ki a keményebb.) Amúgy nem hondám van, hanem nissanom(bár először valóban hondákat nézegettem). "lehet neked hondád, ha baxol a szervizeltetésére, és nem kiméled, gyilkolod" Ez magától értetődő dolog. Az első két gen focus amúgy jó is. Leszámítva, a korróziót meg néhány elektronika problémát, beázást stb.
15/15 anonim válasza:
Mindenképp 1.6TDCI! Válaszd a részecskeszűrő nélküli (HDDA) kódú 90 lóerős változatot! Jobban megy,mint az általad említett 1.7cdti Opel dízel, de kezeld a helyén.. nyilván nem egy versenyautó. Hajlandó menni is ha kell, csak ne tapossad 2000 alatt és ne pörgesd 4000 felé! Előnye a 109 lovas 1.6TDCI-vel szemben,hogy nincs részecskeszőrű, sem kettőstömegű. ha ennél erősebb, de hasonlóan megbízható motorizáltságú autóra vágysz, keress 2.0TDCI (136) lovas focust. Nehéz melléfogni vele, nagyjából a motorválaszték is megbízható a (Mazda) duratec benzinesek és az 1.8TDCI magasnyomású szivattyú problémás motorok kivételével
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!