Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért(volt) ennyire népszerű...

Miért(volt) ennyire népszerű a DSG váltó?

Figyelt kérdés
Lehet csak kiváncsiság hajtotta azokat,akik ilyen váltoval rendeltek VW csoportos autót? Pl 5-6 éves Octaviákat nézegetek, de szinte mind DSG váltós, amit pedig nem szeretnék.
szept. 10. 03:46
 1/9 anonim ***** válasza:
100%
Kényelem, jó fogyasztás
szept. 10. 05:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%
Az automata váltó egyre népszerűbb, a gyártók meg ki szolgálják ezt az igényt. Az automata egyre olcsóbb a DSG felára 3-400000Ft ami egy új autó árának 5%-a. Egy 20 éves árlistán 50-600000Ft volt a felára, akkor meggondolták ezt, ma simán megveszik. Ez a trend felfutóban van, évről-évre egyre több automata kocsi lesz.
szept. 10. 05:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:
Csak az a bibi, hogy utána lett kérdezve szervizügyileg, és ha elromlik, akkor nehéz találni hozzá szerelőt. Ismerős szerelő nem is vállalja, ha valami gond lenne. Állítólag itt Veszprém megyében, talán Siófokon van valami cég akik javitják ezeket, de ott is hosszú a várolista
szept. 10. 05:30
 4/9 anonim ***** válasza:
100%
Ha karban van tarva akkor azért sokat elmegy, ha nincs akkor meg nem csak a váltó szarhat be.
szept. 10. 06:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
A zárral több a probléma, váltó jó még a 8 éves autón, napi 100 km-nél
szept. 10. 07:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
100%

Azért nem találni hozzá szerelőt, mert általában nem is kell őket javítani, így nagyon kevés embernek van hozzá tudása.


Ha az olajat becsülettel cserélik benne, akkor nagyon sokat kibír. Csak olajcserénél fontos, hogy normálisan géppel csinálják. Ezek már nem olyanok mint egy kézi váltó, vagy régi automata, hogy alul leenged, felül feltölt és kész. Olajcserélő gépet kell rákötni, ami járás közben nyomáson pumpálja bele, közben kapcsolgatni kell a fokozatokat, utána pedig számítógéppel újra kell tanítani. Illetve csak gyári olajat szabad használni. Szóval a szomszéd Józsi bácsihoz nem szabad vinni ezzel. Drága mulatság az olajcsere is, egy százassal számolni kell, de ha jól emlékszem fejből 60 ezrenként kell cserélni, szóval nem vészes.

szept. 10. 07:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:

#6

Azért ez nem igaz. Régen is sok automata váltós autó volt és azokat már legalább egyszer kellett javítani. Csak a váltójavítás hosszú és viszonylag bonyolult művelet, egy normál szerviz nem tudja gazdaságosan elvégezni.


Így csak váltó- vagy márkaspecialista műhelyek foglalkoznak ezzel.


De tény hogy az újabb váltók sok százezret elmennek, ha megvan au előírás szerinti olajcsere és nem launch controloznak vele minden nap.

szept. 10. 10:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:

#7 "Régen is sok automata váltós autó volt és azokat már legalább egyszer kellett javítani."


DSG-ről beszélünk, nem egy hagyományos régi automata váltóról. Ég és föld. Speciális tudást igényel. Régóta létezik DSG (vagyis DCT) váltó is, de nagyon ritka volt addig, amíg a Volkswagen el nem terjesztette a 2000-es években. Azóta sem túl elterjedt a gyártók körében, a Volkswagenen kívül csak pár másik gyártó alkalmaz DCT váltót.

szept. 10. 11:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
60ezrenként le kell benne cserélni az olajat, és szoftveresen (DS Performance) Beállíttatni a váltási pontokat, hogy ne váltsa el nagyon korán, mert szinte alapjárat közelébe tartja mindig a fordulatot ezáltal sok rezgést nyel el minden, sokkal jobban kopik minden. Ha el van végezve a szoftverezés akkor úgy fog váltani mintha kézi váltóval váltanánk 2000 fordulat környékén és nincs óriási terhelés. Kitolható az élettartama nagyon. Manapság egy kuplung kettőstömegű csere maszek műhelybe is simán van 4-500ezer forint!
szept. 10. 16:32
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!