Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Bmw 318d 2007-2009 évjárat...

Bmw 318d 2007-2009 évjárat m47/n47motorkod, vagy Passat b7 2.0crtdi 2011, melyik jobb választás? A passat kb 1millioval drágább.

Figyelt kérdés

aug. 20. 13:01
 1/5 anonim ***** válasza:
0%
Az N47 az öngyulladó szar, azt nem érdemes megvenni.
aug. 20. 13:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
60%

#1

Az EGR típushibára volt ingyenes visszahívás. Egyébként a tűzesetek nagy része közvetlen szerelői kókányolás miatt következett be.


Ettől függetlenül az M47 sokkal tartósabb és masszívabb motor, én azzal venném.


Passat is jó választás azzal a motorral.


Amelyikből találsz jobb példányt, azt vedd meg.

aug. 20. 16:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
0%

2. Legalább olyat írj ami nem hülyeség.

Nagyon sok bmw amit mindíg szervizbe hordtak és mégis kigyulladt, akkor az mitől.

Persze védd a mundér becsületét, de ez egy negyed ilyen árú autótól is szégyen lenne.

[link]

Olvasgass akkor.

aug. 20. 16:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

#3

Egyrészt BMW szerelő vagyok, szóval ne okoskodj nekem, kisfiam, és nem kell semmilyen cikkeket sem linkelni.


Másrészt egy szóval nem írtam, hogy nem hordták szervizbe ezeket az autókat. Amit én írtam, hogy a szerelői kókányolás is nagyon sok esetben hozzájárult a kigyulladáshoz (nem csak N47 motorok esetén).


Nem védem a mundér becsületét. Ami rossz, az rossz, és típushiba. Csak ugye vannak a hozzád hasonló kóklerek, akik semmiről nem tudnak semmit, és habzó szájjal szar BMW-znek. Egyébként a fostelex cikke is tele van tévedésekkel, nem csak hűtővíz fogyása esetén volt cserélve ingyen az EGR hűtő.

Na szevasz.

aug. 20. 17:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim válasza:

Ne hallgass senkire, én tapasztalatból beszélek, a legtöbb ember aki köpködi max képeken látott ilyen motorokat. Szóval, már 9. éve hogy tulajdonomban van egy e91 n47-es motorral, annó 137.000km-el vettem, most van benne 340,000 és kutya baja megy tovább. Ennek a motornak a híre rossz lett, pedig nem egy év motorja díjat nyert a kategóriájában. A lényege a megfelelő és időben való karbantartás. 230,000-nél cseréltem vezérlést és csapágysort. Ami még költség lehet ezeknél a motoroknál hogy a szelepfedél eltud vetemedni és akkor könnyezi az olajat. Vezérléscserénél át kell nézni a magasnyomású üza pumpát mert ha nem figyelnek és/vagy rossz minőségű üzemanyagot tankolsz ledarálhatja magát. Az olajpumpáját is át kell nézni ha már ott jár az autó. És még a főtengelyszíjtárcsa szokott probléma lenni hogy elöregedik. Az egr szelep problémát pedig visszahívásban ingyen javították a márkaszervízek. Az enyémet is behívták annak ellenére hogy az autó már 16-éves mégis vállalták a felelőséget. Aki pedig ingyenesen sem vitte el javíttatni, attól autót nem szabad venni. Rá tudsz kérdezni ha egy márkaszervízt felhívsz. Ezen kívűl nekem problémám nem volt vele, sosem hagyott még ott a 9 év alatt sehol sem. Az m47 tartósabb, viszont öreg motor, többet is fogyaszt menetdinamikája sem olyan mint az n47 nél, és sokkal “traktorosabb” dízel. Azoknál ugyan úgy meg kell ezeket csinálni csak később.


A 2.0 crtdi szintén egy jó motor, ha oda van rá figyelve. Azoknál legtöbbször vízkör/hűtési problémák, olajpumpa hiba, és szintén csapágyazni kell őket. A probléma ezzel a motorral hogy a vízhűtési problémái miatt ha nem figyel rá az ember akkor könnyen hengerfejesre hajthatod.

És ugye a szokásos dízel gondok mindegyiknél fentáll: porlasztó,dpf,egr


Ezek alapján próbálj dönteni, költened mindegyik fiatalabb autóra kelleni fog. Ezek már nem azok amiket csak úgy hajthatsz ha van benne olaj meg víz :D

aug. 29. 21:28
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!