Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mik kellenek egy simson...

Mik kellenek egy simson 70ccm-sé alakításához?

Figyelt kérdés
Szeretném a motromat 50-ről 70ccm-esre átalakítani! Az lenne a kérdés a 70-es hengerszetten kívül kell még valami? Pl.: erősitett hajtókar az kell?
2010. nov. 2. 08:49
 1/6 anonim ***** válasza:

Ha már nekiállsz legyen 90 :)



Ismertető a „ Tábori tuning S 90-es „ átalakításról.

A Simson S 51 összes típusa és az 531 típusú motorral szerelt Schwalbe motorok átalakíthatók 90 ccm-re.


A 90-es átalakításhoz speciális gépi berendezés szükséges, tehát házilag nem végezhető el. Nem egyszerű hengerfúrásról van szó, hanem új nagyobb hengerpersely beültetésével, nagyobb dugattyúval érjük el a 90 ccm-es hengerűrtartalmat.


A nagyobb hengerpersely befogadására a motorházat marógépen bővítjük fel. Az átalakítás kívülről nem látható, a henger formája megegyezik az eredeti 50 ccm-es hengerével. Az átalakítás után sem a kipufogó rendszert, sem a porlasztót nem kell lecserélni. Szükség esetén, főként bejáratáshoz, nagyobb fúvóka használata célszerű, amit előre mi beépítünk.


A 90 ccm-re átalakított motor természetesen üzemeltethető a régi 3 vagy 4 fokozatú váltóval is, de a megnövelt teljesítmény kihasználására készítünk speciális, hosszú áttételű 4 sebességes váltót is. Ezzel a váltóval a feltűnően jól gyorsuló motor végsebessége kb. 20 – 25 km/ó-val megnő. A fogyasztás lényegesen nem emelkedik, de a motor komfortja, értéke alaposan megnövekszik.


Az átalakításhoz elég behozni a gyújtással, porlasztóval szerelt motorblokkot.



[link]

2010. nov. 2. 09:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:

köszi!

De nekem van már itthon egy 70-es hengerem dugattyúval meg mindennel és azt szeretném beépiteni! Csak nem tudom hogy kell-e még valamit átalakitani.

2010. nov. 2. 11:29
 3/6 anonim ***** válasza:
100%

Figyelj 1. felmaratod a blokkot h rámenjen a 70es henger

2. veszel egy 70es hengerfejet v módosíttatod a régit.

3.elvileg mindig főtengelynek birni kéne a 70ccm et mert gyárilag volt 70ccm es simson de ha régi inkább cvseréld le egy sportfőtengelyre

4 összes csapágy

5 összes simering

jo olaj,jo gyujtás,karbiállitás és megetsz

2010. nov. 2. 17:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:

Nekem van egy 70es Tábori féle 4 felömlős hengerem, mikor megvettem minden szép és jó volt. viszont arra nem számoltam, hogy a dugattyú hosszabb mint a gyári, és beleért a főtengely sonkájába mikor ment lefelé, és nehezen fordult át. az alját átalakítottam, jó lett. második gond a henger volt. nem ment rá a blokkházra. köszörűvel kiköszörültem a szükséges méretet, utána reszelővel elegyengettem, aztán finomabb csiszoló papírral. felment a henger is. széthúztuk a blokkot, úgy csináltuk, erre figyelj, belehullik az alumínium, és összevissza karmol mindent. ergo új csapágysor (javaslom az SKF-et, nekem az volt, van, lesz benne mindig, vagy a KOYO). Szimeringsor is kell bele, és tömítéskészlet. Összeraktam, jelentkezett a következő probléma. A Karburátor nem fért fel, mert sport karbival használták, és a csonk dőlésszöge más volt. Mikor minden stimmes volt, 3. rúgásra (szivatóval) indult is :) Gyönyörű hangja van, csak nehezebb rúgni :)

Remélem segítettem, ügyelj a pontosságra!

2013. febr. 3. 19:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
Régi kérdés már 7 éves :D na de én kiváncsiságból gyári főtengellyel járkáltam egy évig ami nállam azt jelenti hogy hétköznap reggelente hétvégén egésznap. és 70/5 membrános hengerrel babetta gyújtással 10500 as fordulat nagyon húzott rezóval és mikor széthúztam megnézni hát mit mondjak nem kotyogott nem csengett ami kicsit érdekes mivel egy ilyen karibelü henger meg fingathatja azért.
2017. febr. 16. 14:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
ja és fag csapágyra cseréltem a főtengelynél a többi minden gyári még a kuplung tányérrugót cseréltem 1.6 osra
2017. febr. 16. 14:23
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!