Hogyan kellene viselkednie az autónak ha leveszem az olajsapkát?
Attól függ milyen motor.
Van amiben vákuum van, van amiben éppen ellenkezője.
"Levettem az autómon járó motornál az olajbetöltő sapkát és a (gondolom vákuum) visszafelé húzta a kezemből a kupakot."
Alapjáraton a PCV szelepnek meg kellene akadályozni, hogy a szívócsőben levő vákuum kiszívja az olajgőzöket a szelepfedél alól. Ha alapjáraton erős szívóhatás volt és fogy az olaj is, akkor gyaníthatóan elromlott a PCV szelep.
Az autónak rendenes kell viselkedni minden esetben.
Nem szabad rosszalkodni.
Magas fordulaton qva sok olaj fogy = ez lehet szelepszar szimering is.
Tavasszal hengerfejeztem az autóm, kicseréltem ezeket a szimeringeket.
Na azóta ha a hegyekbe megyek ahol pörgetni kell rendesen a motort akkor szépen eszi az olajat 😓
Országúton, pályán ahol van 2000es fordulat ott alig fogy.
(Igen, ki fogom cserélni majd szeptemberben amikor nem lesznek 40 fokok).
Értem én, hogy az az alap koncepció: kérdezzünk valami meglepőt, és a válaszokból generáljunk vitát!
Na de ettől függetlenül, épeszű ember mi a bánatnak venné le járó motoron az olajbeöntő sapkát? 😮
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!