520d mennyire alkalmazható városban?
Mert az emissziós kvóták miatt tele kell pakolni őket rengeteg felesleges alkatrésszel. EGR, DPD stb...
Nyilván ezek már 15-20 éve belekerülnek az autókba, de ahogy haladunk előre, egyre bonyolultabb és egyre több elektronikával felszerelt az autó, beleértve a keverékképzéssel, károsanyag-megkötéssel, kibocsátással kapcsolatos részegységeket.
A dízel egyébként sem városi használatra lett tervezve sem régen, sem most. Nem is értem, hogy miért ilyet vennél. Nevetséges dilettáns logika, hogy majd mennyit spórolsz az üzemanyagon... Ami igaz, de annak a többszörösét fogod szervizben hagyni.
Én kizárólag E39 520d-vel járnék városban, azok még normális és tartós autók voltak, relatíve kevés elektronikával. A másik opció, ha van pénzed a legújabb 5-ös osztályra, mármint újonnan venni egyet, amit úgyis eladsz 100-150 ezer kilométer múlva. Nyilván akkor már a következő tulajdonos baja lesz, hogy nem rendeltetésszerűen használtad az autót.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!