Bmw benzines, na de melyik?
#12
Egész egyszerűen baromságot írsz. A prémium autó prémium fenntartást igényel. Amikor ezt nem adja meg neki egy tulaj, mert csóró, vagy abszolút dilettáns és nem is érdekli, akkor persze hogy előjönnek rajta sorban a problémák, hiszen bonyolult csúcstechnológiáról beszélünk. Egy régi vasaló Swift nulla karbantartással is üzembiztos, de egy felső kategóriás autó nem. Ilyen egyszerű ez. Ahol elég 4 db lambda szonda, ott hatalmas probléma van a gyújtással, de nyilván egyszerűbb az autóra fogni, mint megkeresni és javíttatni a hibát.
#14! Ő ezt az autót már így vette, és ősz óta legalább 1 millát ráköltött. Ő pénze,ő dolga, de a tény az tény, hogy a gép van értünk és nem mi értük, és egy prémiumtól az ember elvárná, hogy a kényelem mellett, ha megkapja a kötelező szervizeket( mint egy vasaló Swift is) ,akkor mindig ott álljon a garázsban, és ne csip-csup hibákkal havonta min. 1 hetet a szervízben legyen. Tudok olyanról aki pont ez miatt adta el a BMW-jét, és nem a szervízárak miatt.
Kollega is kifizeti a szervízt, de már elege van abból,hogy mindig van valami, hiába adja meg a törődést a kocainak
Pont ez volt a sógoromnak és a kollégámnak kettőnél is.
SZinte sose lehetett rászámítani mert a legváratlanabb időben adta be az unalmast.
Én is ilyet akartam , de látva hogy milyen sok baj van vele inkább letettem róla.
Ha kevesebb pénzem van akkor annyiért veszek , de újat.
#15
Igen. Így vette. Tehát egy előző tulaj szépen tönkre vágta az autót. De ez nem az autó hibája.
#14 Ha a konyhádba veszel egy akármilyen gépet, akkor te is inkább megveszed a drágább Bosch, és nem az O.K. "márkát", mert szeretnéd, hogy üzembiztos legyen. Ha mégis az utóbbit választod, és beszarik, akkor max vállat vonsz, hogy ez ennyit bírt, de ha a Bosch hal meg, akkor bosszankodsz, és nem azt mondod, hogy ez prémium márka, és különlegesebb bánásmódot igényelt volna a plusz pénz ellenére is.
Elég baj, hogy a vásárlók már nem azt kapják a pénzükért amit a név anno kiharcolt, hanem egy pénztemetőt. Lehet önámítani, hogy prémium bánásmód, de akkor más nevesebb gépeknél miért várjuk el az extra minőséget?
Nincs értelme ennek az összehasonlításnak. Egy prémium autó nem a megbízhatóság miatt prémium, hanem a technológia és a teljesítmény miatt. Egy 400 lóerős BMW-nek hamarabb mennek tönkre a hajtókar csapágyai, egészen egyszerűen a teljesítmény miatt.
Na most ezt mindenki, aki nem dilettáns, az tudja. Tehát 150-250 ezer km között (motortól függően) meg kell csapágyazni a motort. Ha ezt valaki kihagyja, mert nem érdekli, akkor szépen szétpereg a motor. Szerinted jogos, ha ezek után elkezd rinyálni, hogy milyen rossz és gyenge motort adott ki a kezei közül a BMW?
A válasz természetesen az, hogy nem jogos. Attól nem lesz rosszabb egy BMW, mert költeni kell rá, és nem megy el 500 ezer kilométert mindenféle karbantartás nélkül. Az sajnos tény, hogy megváltozott a világ, és már nem olyan szemléletben gyártanak sem autót, sem háztartási gépeket, sem mást, mint a '90-es években. Akkor a BME motorok sem ennyit bírtak. De ez minden gyártóra és kb. minden iparágra igaz, tehát nem BMW specifikus probléma.
Szóval továbbra is azt tudom mondani, hogy hülyeségeket beszélsz. Ha műszakilag odafigyelsz egy BMW-re, nem lesz vele semmilyen jelentős probléma. Vannak természetesen típushibák, de a BMW egy technológiai vezető, egyike annak a kevés autópari vállalatnak, akik új dolgokat találnak ki. A középkategóriás márkák meg őket másolják pár év késéssel. Amik meg konkrét konstrukciós hibák voltak, a legtöbbre volt ingyenes visszahívás vagy szervizakció. De nyilván az a tulaj, akinek fogalma sincs hogy miben ül, az nem tud ezekről.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!