Ha a motor eszi az olajat a dugattyú gyűrűk miatt akkor ott gépműhely nélkül nem lehet megszüntetni a gondot?
Figyelt kérdés
BMW N52 motor, 325i 218 lóerős B25A verziójúl. 20. 15:16
1/7 anonim válasza:
Attól függ. Ha leragadva vannak olajcsere hiányától, akkor lehet próbálgatni mindenféle tisztító olajadalékot, hátha kiszedi onnan, ha el vannak törve a gyűrűk akkor csak csere.
2/7 anonim válasza:
N42-52 típushiba, síkolni kell mert nem csak a gyűrűk miatt eheti.
3/7 A kérdező kommentje:
#2
Mennyi manapság egy ilyen beavatkozás? 1,5 misibe megáll?
júl. 20. 16:21
4/7 anonim válasza:
#3
Annyiból teljes motor generált kapsz. Szóval simán.
5/7 anonim válasza:
Meg lehet gyűrűzni gépműhely nélkül is, szerelő megcsinálja, nem igényel gépműhelyes munkát alapvetően... csak a hengerfej síkolás kérdőjeles, illetve síkvonalzóval és hézagmérő lapkával ellenőrizendő (a blokktetővel egyetemben). Igazából amennyi nyűg rendesen letisztítani visszarakás előtt, lehet jobban megéri elvinni síkoltatni, még ha amúgy jó is volna).
6/7 anonim válasza:
#2 mire gondolsz "más" alatt, amit síkolással lehet megoldani? Nem inkább szelepszár szimering?
Ja, meg ott a kartergáz rendszer, az is okozhat valamennyi fogyást.
7/7 anonim válasza:
Ha már újra kell fűzni, akkor szerintem pont teljesen mindegy, hogy amúgy kellene-e síkolni a hengerfejet. Nem ez a tétel fog csődbe vinni, ha már így szét van döntve
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!