Opel astra autóm van, megállt az úton, a szervízben azt mondták, hogy összeégett a trafó. 350 ezret mondtak a javításra. Ez reális ár szerintetek? (140ezer kilóméter van benne egyébként).
Ez 4 db trafóra is nagyon sok,a 17 éves Civicemhez 107ezer forint volt 4 db NGK,munkadíj nem lehet pár óránál több.Egy Astrához sokkal olcsóbb az alkatrész,esetleg gyárival lehet ennyi de még akkor is sok.
Szerintem nem mondták el teljes mértékben mit csináltak,lehet mást is cserélni kell vagy valamiért sok a munkaidő,ha nem ez akkor csak le akarnak húzni
júl. 18. 14:47
Hasznos számodra ez a válasz?
2/8 anonim válasza:
Mindenképpen lehúzás, de hogy mennyire, ahhoz tudni kéne, hogy pontosan milyen motorról van szó. A legrosszabb eshetőség az az, ha Ecotec motorról van szó, aminél nincsen "egy darab" trafó, mivel a négy trafó egy házban foglal helyet, egy egységként kell cserélni. Ez felsőkategóriás márka esetében is max 70 ezer forint. Cserélni meg 5 perc, még ha nagyon patkány és 5 perc munkára kiszámláz egy egész órát és drágán is dolgozik, akkor is max bruttó 25 ezer egy független szervizben, 30-35 egy márkaszervizben. Tehát az abszolút maximum az 100-110 ezer és már akkor is van benne egy kis turpisság. 350 ezer forint... az olyan szintű pofátlanság, amilyet én még nem láttam. Keress másik helyet.
júl. 18. 15:07
Hasznos számodra ez a válasz?
3/8 anonim válasza:
#2 Azt még lehagytam, hogy a trafót nagyon sokszor a rossz gyertya öli meg, tehát illik négy gyertyát is cserélni. De ez önmagában max 5 percet tesz hozzá a munkához, a gyertya meg 3-5 ezer per darab, szóval még így is nagyon-nagyon messze vagyunk a 350 ezertől.
júl. 18. 15:09
Hasznos számodra ez a válasz?
4/8 anonim válasza:
140 ezernél nem kellene még ilyen problémát produkálnia.
júl. 18. 15:42
Hasznos számodra ez a válasz?
5/8 anonim válasza:
Nem tudom mikori Astra, meg egy 4 kivezetéses, vagy hengerenkénti gyújtotrafós, de elég lehúzósnak tűnik. Csajom Fabiájába nemrég cseréltem 4 kivezetéses, es 16 ezer volt a Bosch bele, és nem tartott 15 percig kicserélni.
júl. 18. 16:16
Hasznos számodra ez a válasz?
6/8 anonim válasza:
#4 Az Ecotec 50 ezrenként kinyírja a gyertyát, az meg viszi magával a trafót. Reális, ha a gyertya nincs cserélve.
júl. 18. 16:24
Hasznos számodra ez a válasz?
7/8 anonim válasza:
Nem tudom mikori Astra ez. Régebbieknél mint a H Astra, ott trafósor volt. Egyben tudtad csak cserélni. Ebből egy Bosch nagyjából 50-60eFt. Tegyük fel egy órát elszórakoztak vele, így 20-25e a munkadíj. Nem volt ott valami más is a csupasz gyújtástrafón kívül?
Velem volt olyan, hogy otthonról 200 km-re elszállt a főtengely jeladóm. Ez péntek délután 5 körül volt, épp mikor haza indultam volna. Ha valahol kapok is, semmi nem volt nálam, amivel az út széleén kicserélem. De pár száz méterre onnan volt egy út menti kis sufni szerviz, ami még nyitva volt. Szó szerint eltoltam odáig a kocsit. Készségesen elvállalták. Az alkatrész akkor gyáriból 20-30e Ft kürül volt. A csere aknáról 5 perc. Közölték, hogy akkor 80.000Ft lesz. Természetesen számlát nem kaptam róla. Ez jó 10 éve volt. Akkor ez nekem egy fél havi fizetésem volt. A te történeted is hasonló lehet.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!