Egy ilyen ilyen állapotú, viszonylag kevesett futott audinál bármikor jöhet 1/1,5 milliós költség? Vagy akár több is?
Vicc, hogy 2-vel korábbi generációról kerültek ide hozzászólások.
A kérdésben szereplő B8 esetén a 2.0 TDI közös nyomócsöves (common rail) motor, a magasnyomású pumpa valóban érzékeny pont, ennek a megelőző felújítása erősen ajánlott. Kiváló példája, hogy típus ismeret nélkül bele lehet szaladni nagyon drága javításba - ha tönkremegy, tanktól porlasztóig mindent visz. Ezért kell figyelni a gázolaj szűrőt, illetve 200-250e km körül felújíttatni a CP4 típusú szivattyút, vagy világ végéig tervezve lehetséges CP3-ra átalakítás, amit nem érint ez a gond. Összességében elsősorban keress VW csoport specialista szerelőt, aki ismeri a típust, és előre tudja a hasonló hibákat, és/vagy olvasgass sokat utána, akkor nem lesznek nagy drámák, 3.0 TDI nagyobb számlákat tud generálni... Mindenképp kézi váltóval nézném amúgy. Illetve ne spórolj egy vásárlás előtti helyszíni átvizsgáláson.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!