Ford Mondeo 2.0 TDCI kopogásszenzor hiba lenne?
Üdv!
Februárban volt egy P2338 (3. henger kopogás határérték felett) hibakódom limp módal együtt. Ezután az összes porlasztó szakszervizbe lett küldve és 1db-ot kellett felújítani, többi megfelelt. Ezután azokba a hengerekbe kerültek vissza amiben voltak, illetve az új kódot kapott porlasztó fel is lett kódolva az ECU-ba megfelelően, “gyújtássorendben”.
Viszont az elmúlt 3 hónapban 2x már mindig másik hengerre írja be a hozzá tartozó hibakódot limp móddal (P2336, P2337), illetve bizonyos fordulatszámnál csak gázelvételnél becsörög a motor. A megfelelő kóddal újrakódolva eltűnik a hiba, majd fokozatosan a csörgés is. Aztán megint random henger kopogás hibakód.
A folyamatosan más-más hengerre írt kopogás hiba miatt gyanakszom a kopogásszenzorra mint a hibát okozó (valószínűleg még gyári).
Tipp?
Az kimaradt, hogy egy MK3 2002 gyártású Mondeoról van szó, FMBA motorkód.
#1: Ennél szerintem csak egy vezérműlánc van, viszont a burkolaton látszik, hogy már bontva volt, esetleg cserélték is. 280e km van benne.
Egyébként hidegen-melegen egyből indul, alapjárat teljesen stabil, húzz rendesen, nem rángat. Élő diagban értékek rendben vannak menetközben is.
Csak ezek a random hibakódok 3-4000 km megtétele után.
Megint kódolás esetleg?
Ezek a csodák szeretik elfelejteni a kódot és ez még a jobbik eset, mert általában a semmitől egyszercsak nem indul el.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!