#1
Nem feltétlen.
A Lemförder a gyártása egy részét kiszervezte távol-keleti országokba, ahonnan konkrétan hulladék minőség jön be.
A maradék gyártási volumen Németországból jön, ahogy korábban, de sajnos onnan is találkoztam már nagyon gyenge minőséggel. De a legrosszabb az, hogy ha nem külföldi oldalról rendelsz, akkor nem tudhatod, hogy honnan jön az alkatrész, amíg nem fogod kézben.
Én manapság már Meyle HD-t ajánlok futómű terén (nyilván amit gyártanak) az ügyfeleknek. A Lemförder fénykori minőségét nem éri el, de szorosan a második legjobb utánuk, és hosszú idő óta megbízható minőségben gyártanak.
Talán nem is számít, hogy a jó magyar utakon négy év alatt fáradnak el az új szilentek, vagy öt.
Áhhh, igy már értem 😅
Ugye nem peres gumik vannak rajta?
Mert akkor nem kell csodálkozni, hogy szétverődnek a gömbfejek.
#3
TRW is brutálisan gagyi lett sajnos, lengéscsillapítót már tényleg kínai bóvli szinten gyártanak például. Saját tapasztalat.
#7
18-as kereket eléggé megviselik a magyar utak. Gondolom valami régebbi modellről van szó. F széria előtti autókon már nem igazán érdemes 17-esnél nagyobb kereket használni, ha a tartósság a cél. Hidd el nekem, BMW szerelő vagyok.
Mint írtam, én a Meyle HD-t ajánlom.
(#2 voltam)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!