Ez mégis mit jelent? Hol használnak ilyet, miért van ilyen csapágy?
Figyelt kérdés
Hol használnak ilyet?
C3
júl. 8. 03:41
1/5 A kérdező kommentje:
"Normálnál bővebb csapágyhézag"
Hogy ?
júl. 8. 03:43
2/5 anonim válasza:
2T motorjaimba mindig ilyen jelölésüt kellett. Ez lényegében egy kicsit lazább építésű csapágy, vagyis hajszálnyit kotyog, mintha kopott lenne. De a tengelyen, és a csapagyfészekben ugyanolyan passzentos. Erre a lazább építésre a hőtágulás miatt van szükség, mivel pl. egy benzinmotorban elég meleg van, és üzemi hőfokon áll be a csapágy, a megfelelő illesztésre. Normál illesztésű csapágy, ugyanitt megragadhat.
3/5 A kérdező kommentje:
Értem, nagyon köszi!🙋♂️
júl. 8. 04:57
4/5 anonim válasza:
A nagyobb hőtagulásra felkészítve nagyobbak a hézagok benne. Ugyan így van C4 is, abban mégnagyobb a hézag.
5/5 anonim válasza:
Ahogyan írják, kisebb motorok főtengelycsapágyai, kapálógépek csapágyai ahol magasabb az üzemi hőmérséklet mindig C3-C4 jelű csapágyakat használnak.
Én próbáltam Simson főtengelyre kimondott minőségi, normál golyóscsapágyat tenni, egy hetet sem bírt. Ugyanígy jártam személygépkocsi automata rugós ékszíj feszítő csapággyal is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!