Ha egy motorban a hengerfal kritikus mértékben megkopik, akkor ott már csak a blokkcsere az egyetlen teljesen szakszerű és gyárias megoldás?
Ilyen esetben egy bontott, igazolhatóan keveset futott blokkot vennék.
Fel lehet újíttatni az itthoni kisipari műhelyekben egy fél vagyonért, de soha nem lesz olyan, mint a gyári keveset futott.
#1 Ez hülyeség, egy normálisan felújított blokk effektíve egy full gyári állapotú nullkilométeres motornak felel meg. Lehet kapni nullkilométeres használt blokkot? Nem igazán...
Anyagilag persze valóban jóval drágább a felújítás, de cserébe a végeredmény is jobb.
Mit takar az hogy kritikus mértékben?
Ha nikasil vagy egyéb bevonatos, akkor vagy újrarakni a bevonatot (elég drága) vagy kuka.
Ha vas blokk vagy vas perselyes akkor egy határig meg lehet fúrni és nagyobb dugattyút rakni bele.
Újra perselyezni is lehet, de gyárilag nem perselyes motornál ez nem minden esetben kivitelezhető.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!